استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱ ، ورق استنلس استیل فنری ضد زنگ با سختی بالایی می باشد. که با تلرانس ضخامت کم و دقت ابعادی با کیفیت عرضه می گردد. گریدهای ورق استنلس ۳۰۴ و ۳۰۱ بوده. که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد.اینگونه ورق ها می توانند در برابر هرگونه فشار و نیروی خارجی مقاومت بالایی داشته باشند.از ورق های فوق جهت مصارف فراوانی در صنایع مختلفی از قبیل صنعت خودروسازی.  ساخت انواع واشرهای فنری و شیمزهای فنری. و برخی از قطعات که باید در برابر رطوبت و آب مقاوم به زنگ زدگی باشد مصرف دارد.

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

همچون تیغه برف پاک کن و دستگیره سقف و بست های فنری و بعضی از خارهای فنری و در ساخت دیافراگم بوق خودرو. و جهت ساخت قطعات پمپ و ساخت برخی از موتورها و واشرهای سرسیلندر و قطعات پشت صفحه کیلومتر و خار قسمت های ستون و آفتاب گیر خودرو مورد استفاده می گیرد. صنایع نفت، گاز  و پتروشیمی ( جهت ساخت بعضی از گسگت ها و شیمزها و لاتون های استنلس استیل فنری مورد استفاده می باشد. و جهت ساخت بست لوله های پتروشیمی و ضمناً به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی در مقابل آب و رطوبت و روغن در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد مصرف فراوان می باشد.

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱ ، انواع فولاد فنر

انواع فولاد فنر ، انتخاب مواد برای استفاده در طراحی و ساخت فنرها به درک کششی و استحکام عملکرد فلزات آلیاژی مختلف متکی است . این مواد شامل فولادهای فنر با کربن بالا ، فولادهای فنر آلیاژی ، فولادهای فنر ضد زنگ ، آلیاژهای فنر مبتنی بر مس و آلیاژهای فنر مبتنی بر نیکل هستند.

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

ورق استیل فنری با زیبایی در کنار مشخصات عالی می‌تواند یکی از محبوب‌ترین مواد اولیه‌ی بازار را تشکیل دهد. با توجه به تشکیل این ورق‌های فولادی از استیل، که یکی از آلیاژهای خاص فولادی موجود در بازار است، مقاومت آن‌ها در برابر ضربه و خوردگی بالا است. این محصول، دارای دو گرید پرطرفدار است. در ادامه، با ویژگی‌ها و کاربرد ورق استیل فنری، بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های ورق استیل فنری

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱ ، وجود کروم و نیکل در ساخت این ورق فولادی، مقاومت آن را به شدت افزایش داده است. از طرف دیگر، فرایند ساخت این محصول به گونه‌ای است که تلرانس بسیار کمی در ضخامت دارد. یعنی بازه‌ی تغییرات ضخامت آن بسیار کم است و با دقت بالایی تولید می‌شود. برای همین استفاده از آن در شرایطی که نیاز به محاسبات دقیق باشد، رواج زیادی دارد.

ورق استیل چیست؟

استنلس استیل که در بازار، به طور مختصر، با نام استیل هم شناخته می‌شود، دسته‌ای از فولادها است که ضد زنگ می‌باشند. استیل‌ها، از لحاظ ظاهری نیز زیبا هستند و از این رو کاربردهای زیادی در تولید محصولات مختلف دارند. استیل، نام دسته‌ای از آلیاژهای فولادی است. معمولا استیل به صورت خالص مصرف نمی‌شود. ورق استیل، معمولا با ترکیب عناصر دیگر در بازار موجود است. این عناصر، ویژگی‌های ورق استیل را تعیین می‌کند و روی قیمت خرید آن هم تاثیر دارد. در ادامه، با ویژگی‌ها، انواع و کاربرد ورق استیل، بیشتر آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های ورق استیل

این ورق فولادی صاف، ضد زنگ و مقاوم است. برخی از ویژگی‌های ورق استیل که در همه‌ی انواع آن دیده می‌شود، عبارتند از:

  • از لحاظ شکل ظاهری، این ورق را می‌توانید در انواع مات و شفاف در بازار پیدا کنید. به انواع مات، ورق سیاه، و به انواع شفاف، ورق روغنی هم گفته می‌شود.
  • این ورق‌های فولادی، مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت زیاد دارند و نسوز می‌باشند.
  • انواع ورق استیل، مقاومت خوبی در برابر اسید هم دارد.
  • روکش به کار رفته در ساخت این ورق آلیاژی، باعث می‌شود تا استحکام آن افزایش یابد.
  • ورق استیل، در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارد.
  • عمر مفید این ورق‌های فولادی بالا است و می‌توانید سالیان متمادی از آن استفاده کنید.
  • انعطاف ورق استیل بالا است و قابلیت جوشکاری خوبی هم دارند.
  • ورق استیل، دوستدار محیط زیست است و می‌توان آن را بازیافت کرد.
استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

کاربرد استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

لوازم خانگی ( ورق های استیل فنری به دلیل سختی بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی در لوازم خانگی مورد مصرف زیادی دارد. جهت ساخت کاردهای آشپزخانه و ساخت تیغه های چاقو و ساخت رنده های آشپزخانه ای و رنده های آشپزخانه های صنعتی. جهت ساخت تیغه های دستگاه های مولینکس و سبزی خرد کن. و ساخت فنرهای جمع کن جارو برقی. و ساخت بعضی از قطعات یخچال و جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و گاز و فِر مورد استفاده قرار می گیرد. صنعت برق و الکتریکی ( ورق های استیل فنری در صنعت برق و الکترونیک در ساخت برخی از خارها و قطعات لوازم کلید و پریز و مهتابی و چراغ های سقفی و پنلی و …) مورد استفاده می باشد.

استیل فنری ۳۰۴ و ۳۰۱

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button