توری استیل ۳۰۴ رایج ترین توری استنلس استیل

  • خانه / توری استیل ۳۰۴ رایج ترین توری استنلس استیل

توری استیل ۳۰۴ رایج ترین توری استنلس استیل

توری استیل ۳۰۴ رایج ترین توری استنلس استیل و پر مصرف ترین می باشد.جنس مفتول هایی که توری از آن تهیه شده است از استیل آستنیتی ضد زنگ گرید دریایی می باشد.

توری استیل ۳۰۴

آلیاژ توری استنلس استیل گرید ۳۰۴ شامل ۱۶ درصد کروم ۱۷ درصد نیکل و ۲ درصد مولیبیدن می باشد.به این توری ها ، توری های ۱۰-۱۸ نیز گفته می شود.

توری استیل ۳۰۴

مقاومت در برابر عوامل شیمیایی همچون کلر – حلال ها – آب شور و … از خصوصیات ویژه توری استیل ۳۰۴ می باشد. توری استنلس استیل گرید ۳۰۴ ضد مغناطیس بوده و به اصطلاح نگیر می باشد.

توری استیل ۳۰۴

توری استیل

این محصول یکی از اقلام پرکاربرد در صنایع و صنعت ساختمان سازی می باشد که به دلیل مقاومت بالا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. توجه داشته باشید که توری های استیل را می توانید در انواع مختلفی مشاهده کرده و از میان آنها نوع مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است که توری های استیل را مش استیل نیز می نامند و این توری ها در توپ های گرد به فروش می رسند و مبنای محاسبه آن متر خواهد بود.

توری استیل ۳۰۴

همانطور که ذکر شد این توری در انواع مختلف به بازار عرضه شده است که از جمله مهمترین انواع آن می توان به توری استیل جناقی، ساده، ضخیم صنعتی، جودون، سنگ شکن، ضد گرما، ضد اسید، ضد آب و… اشاره کرد. هر یک از انواع توری های استیل ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و متناسب با نوع کاربرد می توانید اقدام به انتخاب توری مورد نظر خود نمایید.

توری استیل ۳۰۴

در حالت کلی به کلیه سیم هایی که به صورت در هم تنیده شده به بازار عرضه شده اند توری گفته می شود و توری استیل بهترین نوع آن می باشد چرا که به دلیل جنس استیلی امکان زنگ زدن آن کم خواهد بود و می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

توری استیل ۳۰۴

توری استیل فلزی

امروزه توری فلزی استیل در موارد بسیاری کاربرد دارد. توری فلزی استیل معمولاً در صنایع مختلفی همچون کشاورزی، صنعتی، حمل‌ونقل، باغداری و تهیه مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ماده همچنین در معادن، باغبانی، حفاظت از ماشین‌آلات و سایر تزیینات استفاده می‌شود. خرید توری استیل هم ممکن است برای کاربردهای متفاوتی صورت بگیرد. توری‌های فلزی استیل اکثراً ضدزنگ ساخته می‌شوند تا در مقابل تغییرات و رطوبت از استحکام خوبی برخوردار باشند.

توری استیل ۳۰۴

انواع توری استیل فلزی

توری استیل فلزی در انواع مختلفی در بازار عرضه‌شده است که ازجمله مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به توری استیل جناقی، ساده، ضخیم صنعتی، جودون، سنگ‌شکن، ضد گرما، ضد اسید، ضد آب و غیره اشاره کرد. هر یک از انواع توری‌های استیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

توری استیل ۳۰۴

بر اساس اینکه توری‌های فلزی استیل ضدزنگ از چه نوعی باشد یا وزن آن چقدر باشد، قیمت توری فلزی استیل تعیین می‌شود. همچنین ممکن است توری استیل به‌صورت ورقه‌ای باشد.

توری استیل ۳۰۴

در حال حاضر توری استیل ضدزنگ و توری استیل مش یکی از قوی‌ترین و همچنین بادوام‌ترین انواع توری استیل موجود است. این توری‌ها از مقاومت بالا برخوردار هستند و همچنان انعطاف‌پذیری خود را هم حفظ نموده‌اند که بتوانند به دور تخته‌سنگ‌ها یا پل‌ها بپیچند.

در کاربرد چاپ روی صفحه، به‌عنوان رسانه فیلتر، به‌صورت ورقه‌ای و همچنین به‌عنوان مش‌های پشتیبانی‌کننده برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده می‌شود. محصولات ساخته‌شده در همه کاربردهای صنعتی ازجمله مواد شیمیایی، دارویی، شیشه، سرامیک، پلاستیک، مهندسی مکانیک، کاغذ، فناوری محیطی و حتی سفرهای فضایی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

توری استیل ۳۰۴

توری مش استیل چیست؟

به‌طورکلی مش، توری است که از رشته‌های متصل فلز، الیاف یا سایر مواد انعطاف‌پذیر یا شکل‌پذیر ساخته‌شده است. مش ازآن‌جهت که شامل رشته‌های متصل یا بافته‌شده زیادی است بسیار شبیه تار یا تور است.

توری مش فلزی یا توری مش استیل، یک صفحه سیم فلزی است که از سیم فولادی کم‌کربن یا سیم فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است. این توری در اندازه‌ها و اشکال مختلفی موجود است. امروزه توری مش استیل به‌طور گسترده‌ای در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، حمل‌ونقل، باغبانی و تهیه مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توری مش فلزی در توپ‌های گرد به فروش می‌رسند و مبنای محاسبه آن‌ها متر است. قیمت مش بر اساس پارامترهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد.

انواع مختلف توری مش استیل

  • محصول مش توری آلومینیومی
  • مش توری برنجی
  • محصول مش توری مفرغی
  • مش توری فولادی ملایم
  • محصول مش توری گالوانیزه
  • مش توری فولادی ضدزنگ

توری مش استیل ۳۰۴

توری مش استیل ۳۰۴ ازجمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین توری‌های مش استیل است. قیمت استیل ۳۰۴ برحسب ویژگی‌ها و انواع متفاوت است. توری مش استیل ۳۰۴ یا T-304 (304s) آلیاژ اصلی فولاد ضدزنگ است و اغلب به دلیل داشتن ۱۸٪ کروم و ۸٪ ترکیب نیکل از آن به‌عنوان فولاد ضدزنگ ۱۸-۸ هم یاد می‌شود.

درصورتی‌که این نوع توری در دسته استیل‌های ضدزنگ قرار ندارد، اما سیم استیل نوع ۳۰۴ ضدزنگ است. توری مش ۳۰۴ به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر خوردگی، ضد رطوبت بودن وعدم آلودگی در کاربردهای بسیار زیادی ازجمله کاربردهای محصولات و صنایع غذایی، مواد شیمیایی و دارویی استفاده می‌شود. همچنین توری مش استیل ۳۰۴ معمولاً در مرتب‌سازی و غربالگری ساینده‌ها، مایعات، پودرها و سایر مواد جامد استفاده می‌شود.

کاربردهای توری مش استیل ۳۰۴

در ادامه به برخی از صنایع و کاربردهای که معمولاً از توری مش استیل ۳۰۴ استفاده می‌کنند اشاره‌شده است

  • فرآوری شیر
  • استخراج و معدن
  • میدان نفتی و پالایشگاه
  • لوله‌کشی بخار
  • تونل باد
  • هوافضا
  • معماری
  • خودرو
  • ساخت سبد

نام‌های مستعار توری مش نوع ۳۰۴

توری مش نوع ۳۰۴ نیز به‌طورمعمول دارای برخی نام‌های مستعار است که به برخی از پرکاربردترین آن‌ها اشاره‌ می شود

  • T-304
  • SS304
  • UNS S30400
  • ۱۸-۸ فولاد ضدزنگ (۱۸ ch کروم + ۸ nick نیکل)
  • فولاد ضدزنگ A2 (خارج از ایالات‌متحده)
  • SUS304 (ژاپن)

توری استیل ضدزنگ

توری استیل ضدزنگ یکی از انواع توری استیل است که نگهداری آن ساده است. این محصول ضدزنگ دارای مقاومت خوب در برابر اسید و قلیایی ، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت بالا، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر سایش و دوام برخوردار است . بنابراین امکان استفاده از مش استیل ضدزنگ در بسیاری از کاربردها آسان‌تر است. توری مش استیل ضدزنگ بدون اکسیداسیون در آستانه دمای بالا است.

دمای تحمل برای مش فولاد ضدزنگ ۳۰۴ ، ۸۰۰ درجه سانتی‌گراد است و برای توری مش فولاد ضدزنگ ۳۱۰S این دمای تحمل تا ۱۱۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد . با توجه ویژگی‌های بیان‌شده، مش فولاد ضدزنگ به‌طور گسترده‌ای در غربال کردن، فیلتر کردن، دکوراسیون و غربالگری محافظ، حوزه معدن، نفت، مواد شیمیایی، مواد غذایی، دارو، ساخت ماشین‌آلات، دکوراسیون ساخت‌وساز، الکترونیک، هوافضا و سایر صنایع استفاده می‌شود .

اگر قصد خرید محصولات استیل برای مصارف خود را دارید، می‌توانید از برند معتبر و حرفه‌ای آرتا استیل که تجربه کافی در زمینه ارائه محصولات استنلس استیل دارد، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button