قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل ، ورق های استیل یکی از پرکاربردترین ورق های زنگ نزن در صنعت بوده که به دو دسته استیل بگیر (سری 400) و استیل نگیر (سری 300) تقسیم بندی می شوند. ورق های استیل بگیر دارای خاصیت مغناطیسی بوده در صورتی که ورق استیل نگیر بدون خاصیت مغناطیسی می باشد.

این ورق ها در بازار ایران با نام ورق استیل معروف می باشد . ولی در بازار جهانی ورق استنلس استیل نامیده می شوند . و همان طور که از نامشان پیداست مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند . از این رو در محیط های مرطوب و مستعد خوردگی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت ورق استیل

خرید ورق استیل

این ورق ها دارای سطحی صاف و تمیز بوده و از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردار هستند . به همین دلیل در صنعت کاربرد فراوانی دارند. ورق استیل دارای انواع 304، 316، 310، 309، 420، 430 و 321 بوده که در میزان کربن، نیکل و کروم با یکدیگر متفاوت می باشند. در میان انواع ورق استیل ذکر شده دو نوع 304 و 316 به دلیل درصد کربن پایین دارای قابلیت جوشکاری، فرم دهی و سخت کاری خوبی بوده و از این رو از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند.

ورق استیل به صورت کویل و شیت از کارخانجات مختلف در مجموعه مرکزآهن تامین شده و شما می توانید با مراجعه به سایت و جست و جوی محصول موردنظر خود و با کلیک بر روی دکمه خرید سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به آن اقدام نمایند.

قیمت ورق استیل 430

ورق استیل 430 در دسته ورق های استیل بگیر بوده و دارای درصد کربن پایینی می باشد و به دو صورت مات و براق تولید و روانه بازار مصرف می شود. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است از این رو کاربردهای فراوانی در صنعت دارد.

قیمت ورق استیل

ورق استیل 430 از کشورهای چین، تایوان، هند و روسیه وارد شده و به دو صورت شیت و رول در ضخامت های 3 تا 50 میلی متر و عرض 100، 125 و 150 سانتی متر ارائه می گردد. از کاربردهای این ورق می توان به دکوراسیون، ساخت بدنه اجاق گاز، اجزای ماشین لباسشویی و ظرف شویی و … اشاره کرد.

قیمت ورق استیل 304

این ورق ها در دسته استیل های نگیر قرار داشته و با دو جنس ساده کربنی و زنگ نزن تولید می شوند. از مهم ترین خصوصیات این ورق ها می توان به عدم زنگ زدگی و مقاومت بالا نسبت به زنگ زدگی اشاره کرد. ورق های استیل 304 در صنعت به نام استیل 18-8 نیز معروف بوده از این نظر که دارای 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل می باشند.

قیمت ورق استیل

از کاربردهای آن می توان به تولید سینک ظرفشویی، لوازم آشپزخانه و لوله و اتصالات زنگ نزن اشاره کرد. کارخانه های وارد کننده این نوع ورق ها در کره و تایوان بوده و قیمت ورق استیل 304 به آنالیز و ضخامت آن بستگی دارد بنابراین لازم است پیش از خرید از قیمت آن اطمینان یابید.

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل 316

ورق استیل 316 را می توان پرکاربردترین نوع ورق های استیل به شمار آورد که در ساخت ابزار و وسایل پزشکی به وفور یافت می شود. ضخامت این ورق ها 3 تا 50 میلی متر بوده و در عرض های 100، 125 و 150 سانتی متری موجود می باشند. خرید ورق استیل 316 به صورت کویل یا برش خورده و برحسب کیلوگرم بوده و دارای قیمتی بیشتر از ورق استیل 304 می باشد. کشور تولیدکننده این ورق ها نیز به طور عمده تایوان است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ورق استیل 316 به سایت آرتا استیل تهران و یا با شماره ۶۵۸۳۹۲۸۹ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ورق استیل 316 چه تفاوت هایی با 304 و 430 دارد؟

ورق استیل 316 در مقابل مواد شیمایی از جمله الکل ،اسید ،و موادی که باعث پوسیدگی آهن میشوند و یا بهتر است بگوییم هیچ اثر مخربی روی این نوع ورق ندارند.

برای دکوراسیون آشپزخانه های صنعتی از چه نوع ورق استیلی استفاده میشود؟

از ورق استیل 314 براق استفاده میشود که مورد تایید وزارت بهداشت نیز میباشد.

قیمت استیل مات ،خش دار،براق و آجدار چه تفاوتی دارند؟

درجه بندی قیمت ها به ترتیب در رده اول مات ،خشدار،براق و آجدار میباشند

ورق‌های استیل یا فولاد ضدزنگ در دسته مصالح مقاوم در برابر خوردگی قرار دارند. علاوه بر این، ورق‌های استیل از قدرت کشسانی و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. خواص ضدزنگ، ضد میکروبی و زیبایی این ورق‌ها باعث شده از ورق‌های استیل برای تولید تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های پردازش مواد خوراکی نیز استفاده شود. علاوه بر این از ورق‌های استیل در ساخت‌وساز نمای داخلی ساختمان و تجهیزات آشپزخانه نیز استفاده می‌شود.

قیمت ورق استیل

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button