لوله استیل دکوراتیو ، انواع و کاربردها

  • خانه / لوله استیل دکوراتیو ، انواع و کاربردها

لوله استیل دکوراتیو ، انواع و کاربردها

لوله استیل دکوراتیو ، امروزه استنلس استیل در صنعت بسیار پر کاربرد می باشد و در صنایع مختلف اعم از صنایع پتروشیمی , پروژه های عمران و ساختمان سازی و….مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از کاربردهای این لوله با کیفیت استفاده از آنها در صنعت دکوراتیو ساختمان می باشد. این مورد علاوه بر کیفیت زیبایی ساختمان نیز دو چندان می کند. انواع لوله استیل دکوراتیو به صورت 6 متری و در ضخامت های مختلف ارائه می گردد. این لوله تولیدات کشورهایی مانند تایوان , ایران و چین می باشد. این محصول دارای ضخامت کم بوده که با نام لوله استیل درزدار نیز شناخته می شود .

در ادامه به 5 نکته در مورد این محصول اشاره می کنیم .

  • لوله استیل دکوراتیو چیست ؟
  • پر استفاده ترین این محصولات کدام است
  • لوله های استیل دکوراتیو چه مصارفی دارند ؟
  • اتصالات این محصول کدامند ؟
  • دلیل استفاده از این محصول چیست ؟

لوله استیل دکوراتیو

این محصول از محصولات استنلس استیل است که به دلیل عناصری چون کروم , کربن , نیکل و…برخوردار از سختی بالا , دارای انعطاف پذیری همچنین خواصی ضد خوردگی و فرسایش دارد. تا آن را در برابر عوامل اکسید کننده حفظ نماید. اما چرا این محصول در دکوراتیو استفاده می شود ؟ به دلیل ایجاد طرح های مختلف در روکش آن همچنین رنگ بندی می توان علاوه بر کیفیت بالای این محصول از آن در دکوراسیون و زیباسازی محیط استفاده نمود و نمایی لوکس و لاکچری به محیط بخشید .

پر استفاده ترین لوله های استیل دکوراتیو

لوله های استیل دکوراتیو نازک

پر استفاده ترین این محصولات در صنعت دکوراتیو از استنلس استیل با گریدهای 201 , 304 و 316 تهیه می شود که انتخاب هر یک بستگی به محیط مورد استفاده دارد. از سری 201 در محیط های داخلی , سری 304 مناسب محیط های داخلی و بیرونی و سری 316 نیز به دلیل کیفیت بالا در محیط های شرجی و مناطق با رطوبت زیاد کاربرد دارد. از انواع این محصولات لوله استیل نازک می باشد که در اماکن عمومی و یا خصوصی در دکوراسیون ساختمان استفاده می شود. همانطور که گفته شد انتخاب گرید بستگی به محیط مورد استفاده دارد. این نوع دارای ابعاد 3 تا 6 متری و در ضخامت های 5/ تا 1.5 تولید می شوند .

لوله استیل دکوراتیو

لوله های استیل دکوراتیو طرحدار

یکی دیگر از انواع این محصولات زیبا و جذاب نوع طرح دار این محصول بوده که پوششی طرح دار دارند که با گریدهای مختلف 201 و 304 تهیه می شوند. این نوع مورد استفاده در راه پله های منازل دوبلکس , نرده های بالکن , به عنوان دستگیره در آسانسور و…..کاربرد دارند .

لوله استیل دکوراتیو

لوله های استیل دکوراتیو خشدار

از پر استفاده ترین انواع این محصولات زیبا نوع خشدار این محصول می باشد. که در رنگبندی های مختلف مسی , طلایی و نقره ای برای تزئینات منزل کاربرد دارد .

لوله های استیل دکوراتیو مات

این نوع دارای ظاهر و پوششی مات هستند کیفیت بالای این محصول باعث شده تا در برابر ضربه , خط و خش مقاوم باشند از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود .

لوله های استیل دکوراتیو چه مصرفی دارند ؟

  • استفاده در ساختمان سازی و معماری
  • تولید و ساخت لوازم آشپزخانه
  • استفاده به عنوان حفاظ در محوطه , بالکن , راه پله ها
  • استفاده در مراکز خرید , مراکز تجاری
  • ساخت و تولید درب ساختمان ها و بانک ها و…..

اتصالات لوله استیل دکوراتیو چیست ؟

برای زیباسازی و چشم نوازی نما می توان از انواع این محصولات و اتصالات آن استفاده نمود. اتصالات طلایی رنگ استیل یکی از پر استفاده ترین یراق آلات در صنعت استنلس استیل می باشد. این اتصالات شامل میل ترانس , آسانسوری , پایه گوی , تفلون پلاستیکی , چاکدار 5 تکه , حلقه , زانو دو سر , زانو یکسر , قالپاق , کف کوب , گوی استیل , نعلبکی , آسانسوری ته بست , جغجغه ای دو سر , درپوش پروفیل , زانو جوشی , زانو دو سر پروفیل , زانو یکسر پروفیل و قاپاق پروفیل می باشد .

لوله استیل دکوراتیو

دلیل محبوبیت لوله استیل دکوراتیو

چرا این محصول را انتخاب کنیم ؟ دلیل محبوبیت و پر مصرف بودن این لوله ها چیست ؟ مهم ترین ویژگی های این لوله ها کیفیت بالای آنها ، عدم زنگ زدگی و خوردگی و فرسایش ، قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری آسان می باشد اما از آنجا که همه ما هنگام خرید هر محصول در کنار کیفیت به زیبایی آن اهمیت می دهیم ؛ لوله های دکوراتیو جنبه تزئینی نیز دارند. این محصولات با طرح های منحصر به فرد و رنگ های زیبای خود توانسته اند طرفداران بیشماری پیدا کرده و باعث جلب نظر مخاطب شوند 

لوله استیل دکوراتیو

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button