ورق استیل در دکوراسیون داخلی

  • خانه / ورق استیل در دکوراسیون داخلی

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

ورق استیل در دکوراسیون داخلی ، قیمت ورق استیل بگیر از نوع نگیر که حاوی عنصر نیکل است پایین تر بوده برای مصارف دکوراتیو مناسب است. همانگونه که استفاده از مصالح مرغوب در ساخت ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است . پرداختن به جنبه ی دکوراتیو محیط نیز بسیار حائز اهمیت است.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

لذا می توان با استفاده از عناصر دکوراتیو مانند چوب، ورق های استیل دکوراتیو، انواع کفپوش ها و دیوار کوب ها و غیره، فضایی خاص و ویژه را فراهم کرد. ورق استیل دکوراتیو به علت ظاهر براق، زیبا، سطح صیقل و مقاومت بالا در برابر خوردگی در موارد تزئینی استفاده فراوانی دارد. از این ورق ها به طور گسترده در تولید ظروف دکوری و فضای داخلی آسانسور استفاده می شود.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

برای تولید ورق دکوراتیو از ترکیب شیمیایی آلیاژهایی نظیر کروم، نیکل و مولیبدن استفاده می‌شود. ورق استیل بگیر یا ورق استیل 430 نوعی از ورق فلزی با ترکیب شیمیایی ذکر شده است . این محصول بیشترین کاربرد را در تولید ورق های دکوراتیو به خود اختصاص داده اند. بر اساس گرید فولاد، ضخامت آن و همچنین عملیات سطحی روی آن، قیمت ورق استیل بگیر دکوراتیو متغیر می باشد.  این نوع ورق نیز مانند ورق روغنی و ورق گالوانیزه به دو صورت رول یا شیت در بازار موجود است.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

محصول ورق استیل دکوراتیو در انواع مختلفی همچون خش دار نقره ای ، میرور طلایی و میرور نقره ای در بازار موجود است. ورق های استیل براق بیشتر در طراحی و اجرای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها، ساخت آسانسور و پله برقی، لوازم خانگی و محصولات دكوری به کار می روند. ورق استیل طرحدار با طرح های مختلفی مانند خشدار ، چرمی رنگی ( طلایی ، مسی ، آبی و مشکی ) عرضه می شود . بیشتر برای مصارف تزئینی مانند سطح داخلی آسانسورها، نمای داخلی ساختمانها، حفاظ استیل، کاور دستگاه مواد غذایی و بسته بندی و… استفاده می شود.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

این ورق ها نیز مانند ورق های براق در انواع ورق استیل نگیر (آلیاژهای ۳۰۴) و ورق استیل بگیر (مانند ورق استیل 430 ) دارای روکش  PE  به بازار عرضه می شوند. قیمت ورق استیل بگیر از نوع نگیر که حاوی عنصر نیکل است پایین تر بوده برای مصارف دکوراتیو مناسب است.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون ساختمان با استفاده از ورق استیل

دکوراتیو شاخه ای از معماری داخلی می باشد . هدف بازسازی فضا به صورت بهینه و کاربردی را دنبال می کند . در سال های اخیر از اهمیت بسیار ویژه ای در میان افراد برخوردار شده است. اجرای امور دکوراتیو در فضاهای مختلفی هم چون منازل، فروشگاه ها و یا ادارات مورد توجه قرار دارد . هریک از سبک طراحی خاص و منحصر به فردی پیروی می کنند.

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی به یکی از مهم ترین اجزای هویت بخش در محیط تبدیل گردیده است . و البته تاثیرگذار بر مخاطب شمرده می شود. شاید لزوم استفاده از عناصر دکوراتیو در محیط کار و فضای اداری بیش از سایر اماکن، مهم به نظر برسد. زیرا تقریبا همه ما بیشترین ساعات روزمان را در فضای کاری می گذرانیم، از همین رو یک دکوراسیون زیبا و چشم نواز در برقراری ارتباط موثر میان همکاران و البته مراجعین، افزایش بهره وری پرسنل و ایجاد محیطی با نشاط و پویا بسیار نقش مهمی دارد. 

ورق استیل در دکوراسیون داخلی

ورق استیل در دکوراسیون داخلی ، طراحی دکوراتیو ساختمان

طراحی دکوراتیو ساختمان و فضای داخلی را با یکدیگر مرتبط می سازد و در ارتباط مستقیم با افراد قرار دارد. عناصر دکوراتیو در یک محیط می تواند احساس و انرژی خاصی را به افراد منتقل کند. از همین رو باید در زمان طراحی به سلیقه و شخصیت افراد و نوع کاربری فضا اهمیت بدهیم . اگرچه در هر محیط افرادی وجود دارند که از موارد غیر معمول استقبال کنند، اما در اغلب موارد، دکوراتیو با توجه به سلیقه و روحیات یک جامعه کاربرد پیدا می کند و به طور کلی به منظور انجام امور دکوراتیو می بایست با سلیقه و فرهنگ یک جامعه آشنایی کامل داشت. 

با پیاده سازی امور دکوراتیو داخلی می توان خشکی و یکنواختی فضای کار را به میزان قابل توجهی کاهش داد. در دکوراتیو داخلی فضاهای اداری، چیدمان مبلمان اداری، نور پردازی فضا، انتخاب نوع و رنگ کف پوش ها و دیوار پوش ها، جداسازی فضا و استفاده بهینه و کاربردی از فضا مطرح است. یک مدیر موفق و آینده نگر با استفاده از عناصر دکوراتیو در محیط کار، فضایی پر انرژی را برای پرسنل خود فراهم می سازد تا ضمن توجه به آرامش روانی و روحیه ی کارکنان، راندمان کاری شرکت را نیز بهبود بخشد.

تاثیر طراحی دکوراتیو ساختمان بر افراد

به طور کلی می توان گفت عناصر دکوراتیو تاثیر قابل ملاحظه ای برروی کارکرد روانی و فیزیکی محیط بر عهده دارند.به عنوان مثال می توان با استفاده از پارتیشن های اداری تک جداره و یا دو جداره متناسب با محیط به عنوان یک عنصر دکوراتیو، ضمن استفاده ی بهینه از فضای اتاق، محیطی دلچسب را برای کار پرسنل و همچنین مرتب نمودن اتاق مهیا کرد. دقت در انتخاب عناصر دکوراتیو مانند: نورپردازی و تجهیزات روشنایی، لوسترها، مبلمان اداری، استفاده از گیاهان، کف پوش، دیوار پوش، کتابخانه، پارتیشن و … همه و همه در عملکرد افراد در محیط کار و به نمایش فرهنگ سازمانی یک اداره تاثیر گذار خواهند بود.

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button