پروفیل استیل دکوراتیو

  • خانه / پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو یا پروفیل استیل نازک که به پروفیل‌استیل درزدار هم معروف است . پروفیلی است که از ورق استنلس استیل در آلیاژ های مختلف و بر اساس استاندارد AISI 307 تولید می شود .این پروفیل معمولا از آلیاژ های ۲۰۱ ، ۳۰۴ ، ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۳۲۱ استیل ساخته می شوند و شیوه تولیدش با کمی تفاوت در جزئیات، کاملا شبیه به پروفیل های فولادی صنعتی است .

پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو یکی از پرکاربردترین محصولات بازار لوله و پروفیل است که بدلیل مقاومت بی نظیرش در برابر خوردگی و همچنین ظاهر زیبا و چشم نوازی که دارد، استفاده گسترده ای در صنایع دکوراسیون و لوازم خانه و آشپزخانه پیدا کرده است.

خصوصیات مهم پروفیل استیل دکوراتیو

از مهمترین خصوصیات مهم پروفیل استیل دکوراتیو (پروفیل استیل نازک) می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مقاومت بینظیر در برابر خوردگی
  2. زیبایی و همچنین دوام فوق العاده
  3. فرآیند پذیری (مانند جوش، آبکاری، خم و …)
  4. تنوع ابعادی
پروفیل استیل دکوراتیو

معمولا قیمت پروفیل استیل دکوراتیو مانند قیمت پروفیل مبلی در مقادیر کم در واحد شاخه و در مقادیر زیاد در واحد وزن اعلام می‌گردد . که این قیمت وابسته به عواملی همچون قیمت جهانی ورق استینلس استیل، قیمت ارز، تعرفه گمرکی، هزینه‌ انرژی برای کارخانه ها و … است.

تفاوت پروفیل استیل ۲۰۱ و ۳۰۴

میزان نیکل و کروم در آلیاژ ۲۰۱ پایین تر است و به همین سبب نیز پروفیل‌استیل آلیاژ ۲۰۱ قیمت پایین تری دارد. حال لین سوال مطرح می گردد آیا از پروفیل‌ استیل آلیاژ ۲۰۱ می توان همه جا استفاده کرد ؟ پاسخ خیر می باشد – گرچه در بازار ایران آلیاژ ۲۰۱ استیل جزو استیل های ضد زنگ به فروش می رسد اما لازم است بدانیم که این آلیاژ تنها جهت استفاده در فضا های داخلی و در محیط هایی که رطوبت کمی دارند مناسب است.

پروفیل استیل دکوراتیو

تشخیص پروفیل استیل ۲۰۱ و ۳۰۴

چگونه می توانیم پروفیل استیل ۲۰۱ و ۳۰۴ را از هم تشخیص دهیم ؟ پروفیل استیل ۲۰۱ و ۳۰۴ از نظر ظاهری ، وزن و خصوصیات فیزیکی کاملا شبیه به هم هستند . شاید تشخیص آنها بدون آنالیز کاری ناممکن باشد . ولی از نظر قیمت تفاوت چشمگیری باهم دارند بنابراین توصیه می کنیم لوله و پروفیل‌استیل را حتما از فروشگاه معتبر آرتا استیل تهران تهیه نمایید.

پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل طلایی

پر‌وفیل استیل طلایی اکثرا از ورق ۳۰۴ و ۲۰۱ تولید میشود که معمولا در صنایع تزیینی و ساختمان ها مانند نرده ها و سایر موارد تزیینی و دکوراسیون استفاده میشوند. ضخامت ورق این پروفیل ها معمولا کمتر از پروفیل های صنعتی می باشند. و به خاطر جنس ورق سطح براق آن قیمت نسبتا بالاتری را دارد وبه صورت شاخه های ۳ متری درابعاد مختلف دراین فروشگاه قابل عرضه میباشد.

کاربرد این محصولات

معمولا پروفیل های استنلس استیل سطحی یک دست، براق و شفاف دارند به همین دلیل بسیار در موارد تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای آن مکان های مرطوب ، ساخت میز ، نرده و حفاظ و صنایع نفت و گاز می باشد. همانگونه که ذکر کردیم این محصول را در دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ تولید می کنند که نوع اول را برای میز کار ، نرده، دستگاه های صنایع غذایی ، قاب در و پنجره ، قفسه یا در نمای ساختمان و ساخت دستگاه های مختلف بکارمی رود.

پروفیل استیل دکوراتیو

نکات مهم قبل از خرید پروفیل استیل دکوراتیو

  1. گرچه در بازار ایران آلیاژ ۲۰۱ استیل جزو استیل های ضد زنگ بفروش می رسد. اما لازم است بدانیم که این آلیاژ بدلیل درصد کم نیکل و کروم در ساختار خود ، تنها جهت استفاده در فضاهای داخلی و در محیط هایی که رطوبت کمی دارند مناسب هستند. بنابراین جهت استفاده در فضاهای باز و همچنین محیط هایی که رطوبت بالایی دارند (همچون شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان ) پیشنهاد میشود از آلیاژ ۳۰۴ استفاده شود .
  2. استیل ۲۰۱ و استیل ۳۰۴ از نظر ظاهری ، وزن و خصوصیات فیزیکی واقعا شبیه به هم هستند و شاید تشخیص آنها بدون آنالیز کاری ناممکن باشد ، ولی از نظر قیمت تفاوت چشمگیری با هم دارند ، بنابراین توصیه میکنیم لوله و پروفیل استیل را حتما از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید .
  3. لوله های استیل دکوراتیو صرفا جهت مصارف دکوراتیو تولید شده اند . استفاده از آنها در مواردی مانند صنایع غذایی و دارویی، انتقال هر نوع سیال و لوله و پروفیل هایی که تحت فشار هیدرواستاتیکی قرار میگیرند کاملا اشتباه است .
  4. واحد فروش لوله و پروفیل های استیل در بعضی سایزها شاخه ، و در برخی کیلوگرم است .
  5. به دلیل نوسانات قیمت هنگام خرید حتما با دفتر فروش آرتااستیل تهران تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما با افتخار و کمال میل شما را در خریدی بهتر و آگاهانه راهنمایی خواهند نمود .
پروفیل استیل دکوراتیو

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button