پروفیل استیل (همه چیز در مورد پروفیل استیل)

  • خانه / پروفیل استیل (همه چیز در مورد پروفیل استیل)

پروفیل استیل (همه چیز در مورد پروفیل استیل)

 

<فروشگاه آرتا استیل>-پروفیل از کاربردی ترین مقاطع فلزی می باشد که به دلیل کاربرد زیادی که دارد مورد توجه خاصی قرارگرفته. یکی از انواع این محصولات پروفیل استیل می باشد. پروفیل های استیل به عنوان محصولات فولادی ضد زنگ به حساب می آیند. این گونه محصولات درانواع گرید ۳۱۶ و۲۰۱ و۳۰۴ تولید وعرضه می شوند. این مقاطع استیل مقاومت بسیارخوبی در برابر رطوبت و شرایط خورنده گی دارد به همین خاطرانتخاب مناسبی برای استفاده درصنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، تجهیزات صنعتی، ماشین آلات، و دکوراتیو، ساخت حفاظ و… میباشد. از دیگرخصوصیات این محصول زیبایی ظاهری آن است که مورد توجه قرار گرفته است.

در واقع استنلس استیل ها از ترکیب عناصر کروم و نیکل که به فولاد اضافه میشود ساخته شده است. و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط خورنده و رطوبت دارد. به همین دلیل درمصارفی که از پروفیل آهن نمیشود استفاده کرد پروفیل استیل مورد استفاده قرارمیگیرد.

تولید پروفیل استیل

پر‌وفیل استیل از ورق استیل به دست می‌آید.. بدین صورت که تختال استیل بین چند غلطک بزرگ و سنگین وزن که می‌چرخند، قرار می‌گیرد تا نیروی ناشی از چرخش و وزن بالای این غلطک‌ها،باعث تغییر شکل ورق میشود. ورق‌های استیل با ضخامت‌های مختلفی موجودمیباشند که برای تولید پروفیل استیل ازآن استفاده میشود.

پروفیل صنعتی ودکوراتیو
پروفیل استیل آرتا

 

پروفیل استیل۳۰۴

گرید۳۰۴رایج ترین گرید  استیل است که همان ۸/۱۸هم نامیده میشود که حدود۱۸درصد کروم و حداقل ۸ درصد نیکل را دارا میباشد که بیشترین استفاده را در بین آلیاژهای استیل را به خود اختصاص داده است.مقاومت تاحرارت حدود۷۵۰درجه را دارا میباشد وبیشتر مصارف ان در صنایع غذایی و جراحی، و محیط های مرطوب  کاربرد دارد. قیمت این آلیاز استیل ازگرید۲۰۱بالاتر میباشد.

مقایسه پروفیل استیل ۲۰۱ و ۳۰۴

فرق این دوآلیاژاستنلس استیل در میزان  عناصردرون آن است. به این معنا که آلیاژ ۲۰۱  حدودا نصف آلیاژ۳۰۴ نیکل و بیشتر منگنز و نیتروژن رادارا میباشد. چگالی و تراکم استیل ۲۰۱ نسبت به ۳۰۴ کمتر است ولی با توجه به درصد منگنز موجود درآلیاژ۲۰۱ این آلیاژ ازدوام بالایی برخوردار میباشد.

گرید۲۰۱سختی بیشتری نسبت به گرید ۳۰۴دارد،وعنصرمنگنز و نیتروژن باعت بالارفتن سختی واستحکام این آلیاژ شده است.

ولی آلیاژ۳۰۴بدلیل وجود نیکل بیشتر مقاومت بهتری دربرابر رطوبت ازخود نشان میدهد.

پروفیل استیل ۳۱۶

بااضافه شدن عنصرمولیبدین به استیل ۳۰۴ باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر خوردگی بالاتر مخصوصا در محیط هایی که کلردرآن وجود رارد، وآب  شوررا دادا میباشد. به همین دلیل در صنایع غذایی و دارویی صنایع دریایی و… مورد استفاده قرار میگیرند. ضمنا قیمت بالتری نسبت به گرید ۳۰۴ دارد.

پروفیل استیل طلایی

پر‌وفیل استیل طلایی اکثرااز ورق ۳۰۴ و ۲۰۱ تولید میشود که معمولا در صنایع تزیینی و ساختمانها مانند نرده ها و سایر موارد تزیینی و دکوراسیون استفاده میشوند. ضخامت ورق این پروفیل ها معمولا کمتر از پروفیل های صنعتی میباشند. و به خاطر جنس ورق سطح براق آن قیمت نسبتا بالاتری را دارد وبه صورت شاخه های ۳متری درابعاد مختلف دراین فروشگاه قابل عرضه میباشد.

پروفیل استیل
پروفیل طلایی
کاربرد پروفیل استیل

معمولا پروفیل های استنلس استیل سطحی یکدست، براق و شفاف دارند به همین دلیل بسیار در موارد تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای آن مکان های مرطوب، ساخت میز، نرده و حفاظ و صنایع نفت و گاز می باشد. همانگونه که ذکر کردیم این محصول را در دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ تولید می کنند که نوع اول را برای میز کار، نرده، دستگاه های صنایع غذایی، قاب در و پنجره، قفسه یا در نمای ساختمان و ساخت دستگاه های مختلف بکارمیرود.

قوطی استیل
سازه استیل با استفاده از پروفیل
استیل طلایی
سازه استیل با استفاده از پروفیل طلایی
قیمت پروفیل استیل

قیمت پروفیل های درفروشگاه آرتا استیل نسبت به قیمت بازار ازقیمت خوبی برخورداراست ضمن اینکه پروفیل های این فروشگاه ازبرندهای معتبر جهانی استیل میباشد واز کیفیت بالایی برخوردار میباشند. شما مشتریان محترم می توانید با انتخاب هریک از انواع پروفیل جهت خرید پروفیل استنلس استیل اقدام نمائید.

*باید توجه داشت نوع آلیاژ یکی از پارامتر های مهم در تعیین قیمت پرو‌فیل استیل هستند*

خواص کلی فلزاستنلس استیل:
  • مقاوم در برابر خوردگی وزنگ زدگی
  • ظاهر جذاب (براق وسیقلی)
  • مقاومت در برابر حرارت بیشتر
  • بازیافت به صورت کامل
  • عمر طولانی و مفید آن

 

کارخانه های معتبر تولیدکننده مقاطع  استنلس استیل درجهان

کارخانه viraj هند

یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات از جنس استنلس استیل در جهان است.این کارخانه از سال ۱۹۹۲ شروع به کار کرده و در حال حاضر محصولات ضد زنگ شامل میلگرد ، سیم ، فلنج ، ورق ها و پروفیل را تولید وروانه بازار میکند.

کارخانه cogne ایتالیا

این کارخانه ایتالیایی که در شمال غرب ایتالیا قرار دارد در اوایل قرن بیستم شروع به کار کرد. این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان  استیل اروپا میباشد.

کارخانه posco کره

این این کارخانه در حوزه تولید انواع محصولات فولادی و آلیاژِی فعالیت دارد و تمامی گریدهای استیل از جمله ۳۰۰ و ۴۰۰ ، مارتنزیت و داپلکس از تولیدات این شرکت میباشد. لازم به ذکراست این کارخانه در سال ۱۹۶۸ شروع به کار کرده است.

کارخانه  sumwin چین

این کارخانه که در سال ۲۰۰۱ در استان گوانگدونگ چین آغاز به کار کرده است با تکنولوژی پیشرفته و با تمرکز بر تحقیق و توسعه ساخت محصولات از فولاد ضدزنگ از قوی ترین تولید کنندگان پروفیل استیل میباشد.

اتصالات قوطی استیل

انواع مختلفی از اتصالات قوطی استیل تولید می‌شود. این اتصالات از تمام اتصالات از نوع جوشی و دنده‌ای می‌باشد که عبارتند از: تبدیل هم مرکز، تبدیل غیر هم مرکز، مهره ماسوره، چیقی، مغزی ، زانویی ۴۵ درجه، زانویی ۹۰ درجه، سه راهی، بوشن، کپ، کفرینگ، شیر یک‌طرفه و سایدگلس. که درآلیاژ۳۰۴ و۲۰۱ تولید وبه بازار عرضه میشود.

فروشگاه آرتا استیل تامین و عرضه کننده انواع پروفیل های استنلس استیل در سایز وآلیاژ مختلف میباشد، جهت مشاوه رایگاه وخرید انواع قوطی وپروفیل میتوانید درصفحه اول سایت وارد گزینه تماس با ما شده ویا با شماره های پایین صفحه تماس حاصل نمایید.میتوانید شماره ونام خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان آرتا استیل دراسرع وقت باشما تماس خواهند گرفت.

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button