بازارهای آهن آلات در تهران

  • خانه / بازارهای آهن آلات در تهران

بازارهای آهن آلات در تهران

بازارهای آهن آلات در تهران ؛ دفاتر و شرکت‌های بازرگانی آهن ، خرید و فروش آهن آلات را راحت کرده‌اند. و شما با یک تماس می‌توانید حجم زیادی محصولات فولادی را به قیمت روز آهن خریداری کنید. ولی هنوز هم بازارها و راسته‌های سنتی آهن‌فروشی رونق دارند. و افراد زیادی در این بازارها مشغول تجارت آهن آلات هستند. این مقاله در نقش یک راهنمای خرید آهن آلات از بازار آهن در شادآباد تهران و بازار آهن مکان برای خریداران و کسانی که قرار است از چنین مکان‌هایی اقدام به خرید حضوری آهن نمایند، بسیار مفید خواهد بود.

بازارهای آهن آلات در تهران ؛ بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد سال 1370 در بخش ورودی جنوب غربی شهر تهران و در منطقه شادآباد احداث شد. قبل از شادآباد بازار اهن تهران در خیابان مولوی و خیام قرار داشت. که به دلیل ترافیک و نزدیکی به محیط شهری و دسترسی سخت به شادآباد منتقل شد.

بخش ‌های بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد به عنوان بزرگ‌ترین بازار حضوری خرید و فروش انواع آهن آلات و انواع ابزارآلات صنعتی و خانگی شناخته می شود. متشکل از سه بخش بازار آهن‌فروشان، بازار ابزار و بازار تولیدات محصولات فلزی است. این بخش‌ها متشکل از دهنه‌های‌ فروشگاهی است. که در بخش‌های مختلف عرضه و تولید آهن آلات به‌صورت زیر فعالیت می‌کنند:مسلماً برای خرید آهن آلات و محصولات فولادی مانند تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی و ناودانی باید به بازار آهن‌فروشان مراجعه کنید. هم‌چنین در این بازار محصولات آلومینیومی و مسی هم یافت می‌شوند.

برای خرید صنایع ساختمانی، شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان، ابزار خانگی، انواع سنگ فرز آهنگری و فرز سنگ‌بری، پیچ و مهره، مته و سایر ابزارآلات صنعتی باید به بازار ابزار مراجعه کنید. انواع پیچ و مهره در سایزهای کوچک تا بزرگ‌ترین سایزها را می‌توانید در این بخش به‌راحتی پیدا کنید.

برای خرید سایر محصولات فلزی مانند نرده، پروفیل درب و پنجره، کانال کولر و هر محصول مرتبط با صنعت آهن هم به بازار تولیدات فلزی مراجعه کنید. اغلب تولیدکننده‌های بازار شادآباد در این بخش حضور دارند. علاوه بر تولید محصولات فلزی و غیرفلزی مورد استفاده در صنایع مختلف خدماتی نظیر برش‌کاری ورق و میلگرد و سایر آهن آلات، سایزکردن، خمکاری میلگرد و پانچ نیز در این بخش ارائه می‌شود.

مسیرهای دسترسی به بازار آهن شادآباد

بازار اهن شادآباد به دلیل دوری از مرکز شهر تهران و نزدیکی به بزرگراه‌هایی مانند جاده قدیم کرج، جاده مخصوص کرج، و آزادگان دسترسی‌های مناسبی دارد که به شرح زیر است:

  1. مسیر اول: از اتوبان آزادگان و بلوار الغدیر شمالی
  2. مسیر دوم: از جاده قدیم کرج، میدان شیر پاستوریزه و درنهایت بلوار الغدیر
  3. مسیر سوم: از مسیرهای فرعی زیر هم به بازار شادآباد دسترسی دارید:
  • بلوار معلم چهارراه یافت آباد
  • بلوار معلم و خیابان ۴۵ متری زرند
  • از خط 3 مترو تهران تا ایستگاه آزادگان یا نعمت‌آباد و سپس تاکسی به بازار آهن شادآباد

قیمت آهن در بازار شادآباد تهران

هرچند در بازار شادآباد قیمت آهن به دلیل هزینه انبارداری نسبت به شرکت‌های بازرگانی فروش اهن گران‌تر است ولی به دلیل تعدد و تنوع بنگاه‌های تجاری، تمرکز و رقابت بالای فروشندگان در آن، قیمت آهن از سایر مراکز مصالح‌فروشی سنتی در تهران ارزان‌تر هستند. کیفیت محصولات در این مرکز به دلیل قدیمی بودن فعالان آن بسیار مناسب است. هرچند این بازار نیز از نوسانات قیمت اهن در امان نبوده و گاهی تغییرات روزانه زیادی را تجربه می‌کند. برای بهترین خرید اطلاع از جدول وزنی استاندارد محصولات فلزی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

ساعات کار بازار آهن شادآباد تهران

این بازار از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح الی ۱۷ عصر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 صبح الی ۱۴ مشغول به فعالیت و ارائه خدمات است.

ویژگی ‌های مثبت و منفی بازار آهن شادآباد تهران

از ویژگی‌های مثبت این بازار می‌توان به امکان خرید هر محصول فولادی اعم از پیچ، لوله، پروفیل و سایر محصولات فولادی پرکاربرد در یک مکان اشاره کرد. از نکات منفی هم می‌توان نیاز به حضور فیزیکی در محل و عدم استعلام آنلاین قیمت آهن اشاره کرد. هم‌چنین نکته مثبت دیگر در بازار شادآباد امکان‌پذیر بودن خرید با تناژ پایین است. به این ترتیب از محدودیت حجمی و زمانی که در خرید آهن از بورس کالا و درب کارخانه وجود دارد خبری نیست و از بازار سنتی و شرکت‌های بازرگانی آنلاین در هر زمان و با هر تناژی می‌توانید اهن بخرید. در ارتباط با تفاوت شرکت‌های بازرگانی و فروش آنلاین اهن در مقایسه با بازار سنتی آهن‌فروشان می‌توان به امکان خرید از هر شهری، عدم نیاز به حضور فیزیکی، امکان تخفیف و خرید با قیمتی کمتر به دلیل حذف هزینه انبارداری اشاره کرد.

بازارهای آهن آلات در تهران

بازار آهن مکان تهران

بازار آهن مکان تهران در قسمت جنوبی تهران و جنب پل صنی‌خانی واقع شده است. این بازار به عنوان اولین مرکز خرید و فروش آهن آلات، ابزار و تجهیزات صنعتی در بیش از دو هزار دهنه فروشگاهی مشغول به فعالیت است. تفاوتی میان سازوکار این بازار و بازار شادآباد وجود ندارد. نحوه دسترسی به این بازار از بزرگراه آزادگان است که امکان حمل و نقل محصولات فولادی را بسیار آسان کرده است.

سخن پایانی

بازارهای آهن آلات در تهران ؛ هرچند تحول در بخش تکنولوژی و گسترش ارتباطات اینترنتی و راحتی خرید باعث شده که خرید و فروش آهن آلات به‌صورت اینترنتی و آنلاین بسیار فراگیر شود ولی هنوز هم برخی از خریداران ترجیح می‌دهند که برای خرید آهن به‌صورت حضوری اقدام کنند. برای این افراد در تهران بهترین گزینه بازار شادآباد است. در هرصورت اگر تصمیم به خرید حضوری آهن گرفته‌اید حتماً قبل از آن قیمت روز آهن را به‌صورت آنلاین استعلام بگیرید تا بتوانید با مناسبت‌ترین قیمت محصول فولادی مورد نظر خود را از بازار تهیه نمایید.

سوالات متداول

1- مزیت خرید آهن آلات از بازار آهن چیست؟

امکان خرید در تناژ کم، تنوع بالای محصولات و نیز تعداد زیاد فروشنده.

2- قیمت آهن آلات در بازار آهن بیشتر است یا مصالح فروشی سنتی؟

قیمت ها در بازار اهن به دلیل هزینه انبارداری نسبت به شرکت‌های بازرگانی گران‌تر است. ولی به دلیل تعدد و تنوع بنگاه‌های تجاری، تمرکز و رقابت بالای فروشندگان در آن، از سایر مراکز مصالح‌فروشی سنتی در تهران ارزان‌تر است.

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button