بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران

  • خانه / بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران

بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران

بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران ؛ ایران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات فولادی از جمله نبشی در دنیا است. کارخانه‌های تولید این محصول، علاوه ‌بر تامین بخشی از نیازهای داخلی، به صادارات این پروفیل فولادی نیز می‌پردازند. امروزه در اکثر مناطق کشور، کارخانه‌های تولید نبشی وجود دارند که شناخت آنها باعث می‌شود تا قدرت انتخاب بیشتری داشته باشیم و بتوانیم محصولی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر خریداری کنیم. در ادامه به معرفی ۱۰ کارخانه برتر تولید نبشی می پردازیم.

۱- فولاد ناب تبریز

این کارخانه، خط تولید نبشی فابریک با بال مساوی را با بهره‌گیری از استانداردهای روز ایران، اروپا و روسیه اداره می‌کند. نبشی‌های تولیدشده در این کارخانه، دارای استانداردهای ۱-۱۳۹۶۸، ۱-۱۰۰۵۶ و ۸۵۱۰ هستند. از دیگر ویژگی‌های نبشی فولاد ناب تبریز می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. قیمت محصولات این کارخانه در مقایسه با کیفیت تولیدی آن بسیار مناسب است.

۲- گروه صنعتی شکفته

گروه صنعتی شکفته مشهد از دیگر کارخانه‌های دارای خط تولید نبشی در ایران است. که علاوه ‌بر نبشی، به تولید بیلت، ناودانی و دیگر مقاطع فولادی نیز می‌پردازد. نبشی‌های شرکت صنعتی شکفته از نوع فابریک و بال مساوی هستند و معمولا در اندازه ۶ متر به ‌فروش می‌رسند. محصولات این شرکت، طبق استانداردهای DIN EN 10056 – ۱,۲ و ISO 657-5 تولید می‌شوند.

۳- کارخانه فولاد ظهوریان

کارخانه فولاد ظهوریان از دیگر کارخانه‌های دارای خط تولید نبشی در شهر مشهد است که نبشی‌های خود را در نوع بال مساوی و با اندازه ۶ متری تولید می‌کند. محصولات این کارخانه تولید نبشی به ‌صورت فابریک و سایز۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر و ضخامت‌های ۲.۵، ۳، ۴، ۵ و ۷ تولید می شود. 

۴- شرکت نورد آریان فولاد

کارخانه آریان فولاد از کارخانه‌های واقع در بوئین زهرا است که نبشی‌های خود را با روش نورد گرم و به‌صورت فابریک تولید می کند. نبشی‌‌های این شرکت به‌صورت بال مساوی تولید شده و در سایزهای ۶ الی ۱۶ میلی‌متری و با ضخامت‌های ۲.۵ تا ۱۶ میلی‌متر به بازار عرضه می‌شوند.

 5- مجتمع صنعتی آونگان نوید

شرکت آونگان نوید، یکی از کارخانه‌های مطرح در حوزه تولید انواع نبشی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ در شهر اراک آغاز کرد.  نبشی‌های تولیدشده در این شرکت از هر ۲ نوع بال مساوی و نامساوی هستند و در سایزهای ۵۰ تا ۱۵۰ میلی‌متری و با کیفیت بالا تولید می‌شوند.

۶- مجتمع فولاد البرز غرب

مجتمع فولاد البرز غرب، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های دارای خط تولید نبشی در ایران است که محصولات خود را با حداقل تلرانس تولید می‌کند. نبشی‌های این مجتمع از نوع بال مساوی سبک و در سایزهای ۸۰*۸۰*۸۰ تا ۱۲۰*۱۲۰*۱۲۰ تهیه می‌شوند. خواص مکانیکی محصولات فولاد البرز، بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی ISIRI 13968-1، DIN EN 10056-2 و GOST 8510 تعیین می شود.

 7- مجتمع صبا فولاد منظومه

شرکت صبا فولاد منظومه از دیگر تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید مقاطع فولادی، از جمله نبشی است. این شرکت که در شهر مبارکه اصفهان واقع شده، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد.

۸- کارخانه ماهان ذوب

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد. نبشی‌های این کارخانه در ۲ نوع بال مساوی و بال نامساوی ساخته و روانه بازار می‌شوند.

۹- مجتمع نورد یاوران زنجان

مجتمع نورد یاوران زنجان از دیگر کارخانه‌های فولاد در شهر زنجان است که خط تولید نبشی خود را با تولید انواع نبشی بال مساوی به ‌روش نورد گرم تاسیس کرد.

۱۰- فولاد نصر آذربایجان

فولاد نصر آذربایجان از دیگر کارخانه‌های تولید نبشی، ناودانی و سپری در غرب ایران است که این محصول را در انواع سبک و سنگین روانه بازار می‌کند. نبشی‌های این کارخانه در ابعاد ۸ و ۱۰ میلی‌متری تولید شده و دارای طول‌های ۶ یا ۱۲ متری هستند.

بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران

جمع‌ بندی

نبشی‌ها از محصولات پرکاربرد در صنایع گوناگون، به‌ویژه صنعت ساخت‌وساز هستند که در سایز، طول‌ و ابعاد مختلف وارد بازار ایران می‌شوند. کشور ایران، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان این مقطع فولادی در جهان است که با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی مجرب، اقدام به تاسیس خط تولید نبشی در کارخانه‌های مختلف کرده‌ است.

آشنایی با این محصول، شناخت انواع روش تولید، خطوط تولید گوناگون و ویژگی‌های هرکدام، به افراد کمک می‌کند تا بتوانند محصولی متناسب با پروژه مورد نظر خود تهیه کنند. آشنایی با شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده انواع نبشی نیز به مهندسان پروژه‌های گوناگون، قدرت انتخاب بیشتری در خرید می‌دهد تا بتوانند نبشی باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button