تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران

  • خانه / تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران ؛ ورق روغنی چیست؟ آیا تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران را می شناسید؟ ورق روغنی که به ورق سرد نیز معروف است، توسط نورد سرد تولید می شود. و پس از تولید به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی روغن کاری می شود. در صنعت فولاد به ورق هایی که با نورد گرم تولید می گردد ورق سیاه می گویند. و به ورق هایی که با نورد سرد تولید می شوند ورق روغنی گفته می شود. به دلیل ظاهر زیبا، این ورق عمدتا در کارهایی که نیاز به ظاهر زیبا دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های روغنی در مصالح ساختمان، بدنه خودرو، لوازم خانگی و ساخت انواع پانل ها کاربرد دارند. اگر می خواهید برترین تولیدکنندگان ورق روغنی در ایران را بشناسید.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی

معتبرترین کارخانه و تولیدکنندگان برتر ورق روغنی در ایران

از تولیدات فولادی مهم، ورق روغنی است. ورق روغنی در صنایع مختلف کاربرد دارد. از جمله کاربردهای ورق روغنی می توان به ساخت کشتی غول پیکر تا تولید قوطی نوشابه و غیره اشاره کرد. تولید ورق روغنی مراحل تولید سخت دارد. در کشور کارخانه های زیادی در این امر فعالیت نمی کنند و تنها کارخانه های مشخصی در تولید ورق روغنی فعالیت دارند. برترین تولیدکنندگان ورق روغنی در ایران عبارت است از:

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

کارخانجات فولاد مبارکه‌ اصفهان یا مادرصنعت فولاد ایران، بزرگ‌ ترین قطب صنعتی تولید فولاد در ایران است که در سال ۱۳۶۰ افتتاح شد. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی از بهترین کارخانه ‌های تولیدکننده‌ ورق روغنی در ایران محسوب می‌شود. از ویژگی ‌های بارز ورق های گالوانیزه‌ تولید شده در کارحانه فولاد مبارکه اصفهان، می‌توان به استحکام بالای ورق ‌ها اشاره نمود.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی

طی چند سال اخیر، فعالیت شرکت فولاد مبارکه اصفهان در زمینه‌ تولید انواع ورق‌ های فولادی بسیار درخشان بوده است. شرکت فولاد مبارکه‌ اصفهان از بهترین کارخانه‌ هایی است که ورق‌ های روغنی را برای کاربرد های متفاوتی تولید می‌کند. جالب است بدانید این کارخانه سهم زیادی در اشتغال زایی ایجاد نموده است و اکنون برای بیش از ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد نموده است. با توجه به این موضوع که در داخل کشور کارخانه ‌های کمی به تولید ورق روغنی مشغول هستند، در این زمینه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان پیشتاز است.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی

کارخانه فولاد غرب آسیا

یکی دیگر از کارخانه ‌های تولیدکننده ورق روغنی در ایران کارخانه فولاد غرب آسیا می باشد. کارخانه فولاد غرب آسیا در سال ۱۳۸۳ در شهرستان دلیجان استان مرکزی تاسیس شد. جالب است بدانید کارخانه فولاد غرب آسیا از تجربه های متخصصان کارخانه فولاد مبارکه اصفهان استفاده کرد و محصولات فولادی باکیفیتی را تولید و به بازار ایران عرضه نموده است. طبق آمار ارائه شده سالانه ۱.۵ میلیون تن ورق روغنی در کشور نیاز است و کارخانه فولاد غرب آسیا سالیانه ۵۵۰ هزار تن از کل نیاز کشور را تولید می نماید. لازم به ذکر است ضخامت، عرض و وزن ورق ‌های روغنی این شرکت تنوع بالایی دارد و مشخصات فنی این محصولات را شامل می‌شوند.

کارخانه صنایع فولاد هفت الماس

کارخانه فولاد هفت الماس در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و در کیلومتر ۲۰ تهران در آزادراه قزوین قرار دارد. هدف اصلی تاسیس این کارخانه تولید انواع ورق از روش نورد سرد و سایر مقاطع فولادی بود. شرکت صنایع هفت الماس دومین از جمله بهترین کارخانه ‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه و ورق روغنی در ایران است.

محصولات صنایع فولاد هفت الماس اغلب با استاندارد EN 10130-2006 تولید می‌شوند. لازم است بدانید در کارخانه صنایع فولاد هفت الماس انواع ورق روغنی به صورت کلاف، کلاف نواری شده و ورق مسطح تولید و روانه بازار ایران می‌شود. از مشخصات فنی ورق های روغنی تولید شده در صنایع فولاد هفت الماس می‌توان به عرض ورق روغنی کلاف که ۷۲۰ تا ۱۲۸۰ میلی متر می‌باشند، اشاره کرد. ضخامت این ورق های روغنی حدودا ۰.۱۸ تا ۲.۵ میلی متر می‌ باشد.

کارخانه فولاد اکسین خوزستان

یکی از کارخانه فعال در حوزه تولید محصولات فولادی و به ویژه ورق روغنی، کارخانه فولاد اکسین خوزستان می باشد که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد و تولید انبوه خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. این کارخانه در زمینه‌ تولید انواع ورق ‌های فولادی فعالیت می‌کند. در واقع، کارخانه‌ فولاد اکسین خوزستان یکی از بهترین شرکت‌ هایی است که در زمینه ‌ی ساخت انواع ورق آهن از جمله ورق سیاهA283 ،‌A516 ،‌ST52 ،‌ST37  جهت تولید مخازن ذخیره ‌سازی فعالیت دارد.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی
جمع بندی

ورق ‌های روغنی مانند دیگر محصولات فولادی می باشند که از نظر ابعاد، وزن، ضخامت انواع مختلفی دارند که باید هنگام انتخاب محصول تمامی این موارد را در نظر داشت. از کارخانه‌ های برتر تولید کننده ورق روغنی در ایران می‌توان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه فولاد غرب آسیا،کارخانه هفت الماس و کارخانه فولاد اکسین خوزستان اشاره نمود.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی

این کارخانه ‌ها هر کدام سهمی مشخصی از نیاز بازار ایران به ورق های روغنی را تامین می کنند. با توجه به این موضوع که با وجود تولید ورق های روغنی در کشور، واردات این محصول از کشور های خارجی انجام می شود امیدواریم روزی به آن درجه از تولید ورق روغنی در کشور دست یابیم که علاوه بر تامین نیاز کل کشور ما نیز صادرات ورق های روغنی را به کشور های دیگر انجام دهیم.

تولیدکنندگان برتر ورق روغنی

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button