خرید آهن آلات از بازار آهن

  • خانه / خرید آهن آلات از بازار آهن

خرید آهن آلات از بازار آهن

 خرید آهن آلات از بازار آهن ؛ بازار آهن یکی از مکان‌های معامله و خرید و فروش آهن آلات شناخته می‌شود. در اکثر شهرهای بزرگ و صنعتی مناطق مخصوصی برای عرضه صنایع فلزی و آهن آلات ساختمانی وجود دارد. این بازارها به عنوان مراکز فروش و خرید محصولات آهنی از جمله میلگرد، ورق‌های آهنی، تیرآهن، لوله‌های فولادی و محصولات مشابه عمل می‌کنند.

در تهران و شهرهای بزرگ دیگر ایران، بازارهای آهن و فولاد به دلیل نیازهای صنعت ساختمانی و تولیدی پررونق هستند. همچنین، با توجه به توسعه صنایع و ساخت و ساز، در مناطق صنعتی و شهرک‌های صنعتی نیز بازارهای آهن و فولاد وجود دارند. خرید از بازار آهن معمولا روشی سنتی و حضوری تلقی می‌شود که در میان قدیمی‌ترها متداول‌تر است. در بازار آهن تهران در حال حاضر شادآباد و آهن مکان از مهمترین مراکز بورس آهن آلات به شمار می‌رود. که علاوه‌بر فروش آهن آلات، خدمات آزمایشگاهی، برشکاری، خم‌کاری و خدماتی از این قبیل نیز ارئه می‌شود.

البته باید اشاره کرد امروزه با رشد تجارت الکترونیک راه‌های دیگری نیز برای خرید یا فروش آهن آلات وجود دارد. به این صورت که شما می‌توانید محصولات آهنی را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های مرتبط نیز خریداری کنید. گفتنی است شرکت آرتا استیل تهران یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های آهن آلات صنعتی است. که هم در بازار آهن فعالیت دارد و هم به صورت آنلاین و اینترنتی انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی را عرضه می‌کند.

بازار آهن شادآباد و آهن مکان

اما در رابطه با بازار آهن باید گفت که برای خرید حضوری آهن شما می‌توانید به بازار آهن شادآباد مراجعه کنید. در بازار آهن شادآباد علاوه‌بر بنگاه‌ فروش آهن آلات، کارگاه‌های تولید برخی محصولات آهنی که عمدتا در خارج از کارخانه تولید می‌شوند را نیز مشاهده می‌کنید.

همچنین در بازار آهن خدماتی از قبیل گالوانیزاسیون ورق، رنگ‌کاری، پانچ کاری، سوراخکاری، سایز کردن و … نیز انجام می‌شود. البته باید گفت در بازار آهن تنها آهن آلات عرضه نمی‌شود. بلکه مصالح ساختمانی، ابزار آلات صنعتی و لوازم خانگی هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد بازار آهن شادآباد قدیمی‌ترین مرکز بورس آهن آلات است که در سال 1370 ساخته شد. موقعیت مکانی این بازار آهن در جنوب غربی تهران واقع شده است. که در حال حاضر بیش از 2 هزار مغازه و مجتمع تجاری فعالیت دارند. آهن مکان نیز یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه آهن آلات است. که در جنوب تهران و کنار پل صنیع خانی واقع شده است. 

خرید آهن آلات از بازار آهن

مسیرهای دسترسی به بازار آهن شادآباد

از مسیرهای دسترسی به بازار آهن شادآباد تهران می‌توان به بلوار آزادگان و بلوار الغدیر شمالی اشاره کرد. گفتنی است برای دسترسی به بازار آهن می‌توانید از سمت جاده قدیم کرج، میدان شیر پاستوریزه، بلوار الغدیر وارد بازار آهن شوید.

بازار آهن شادآباد بخش‌های مختلفی ازجمله بازار شادآباد، بهاران یک، بهاران ۲، پاییزان و گلستان تشکیل شده است. که حدود 2 هزار باب مغازه و مجتمع تجاری در آن فعالیت می‌کنند. البته باید گفت در سال‌های اخیر مجتمع‌های تجاری بیشتری احداث شده است. که در حوزه‌های ابزار، ماشین‌الات، شیرآلات صنعتی و ساختمانی، لوازم بهداشتی ساختمانی فعالیت دارند.

نیاز به یادآوری است که بازار آهن شادآباد سابقه بیشتری دارد و تنوع محصولات فولادی نیز در این بازار آهن بیشتر از بازار آهن مکان است. بازار آهن در آهن در باز‌های زمانی مختلف به تأثیر از عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی متعددی دچار نوسان می‌شود. از جمله این پارامترها باید به قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، معاملات بورس کالا، میزان عرضه و تقاضا، واردات وصادرات، قیمت جهانی فولاد و مواردی از این دست اشاره کرد.

مد نظر قرار گیری این پارامترها که به تغییر قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد، قیمت ورق سیاه و کلیه آهن آلات منجر شده و به ایجاد نوسان در بازار آهن منتهی می‌شود. مهمترین اقدامات پیش از خرید اهن است. زیرا بررسی اوضاع بازار آهن پیش از اقدام به خرید به مشتری کمک می‌کند تا زمان و فرصت مناسبی را برای خرید انتخاب کرده و از تحمیل زیان مالی به خود اجتناب کند.

خرید آهن آلات از بازار آهن
آرتا استیل تهران

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضدزنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضدزنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

صفحه فیسبوک | صفحه اینستاگرام | لینکدین | مای‌اسپیس | پینترست | یوتیوب | ویکی‌پدیا |

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button