راهنمای خرید ورق استیل

  • خانه / راهنمای خرید ورق استیل

راهنمای خرید ورق استیل

راهنمای خرید ورق استیل ؛ ورق استیل به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی از خود نشان می‌دهد، در صنعت کاربرد فراوانی دارد. اما قبل از خرید ورق استیل، لازم است که در نکات زیر دقت کافی را به خرج دهید.

ابتدا، بررسی کنید که ورق استیل با کیفیت مناسبی ساخته شده است یا خیر. برای این منظور، بهتر است از تامین‌کنندگان اطلاعاتی درباره کیفیت ورق استیل دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بررسی ظاهر ورق، مثلاً بررسی آیا سطح آن صاف است، به کیفیت ورق پی ببرید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، ضخامت ورق استیل است. بسته به نوع کاربرد، ضخامت مورد نیاز متفاوت است و باید با دقت بررسی شود.

همچنین، نوع استیلی که انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. به دلیل تفاوت در خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مختلف، نوع استیلی که انتخاب می‌کنید باید با نوع کاربرد و شرایط محیطی سازگاری داشته باشد.

در نهایت، قبل از خرید ورق استیل، بهتر است قیمت و شرایط خرید را با چندین تامین‌کننده مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر این نکات را در نظر بگیرید، می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان از ورق استیل استفاده کنید.

معلومات مورد نیاز قبل از اقدام به خرید

راهنمای خرید ورق استیل ؛ ورق‌های استیل به طور کلی در دو نوع دکوراتیو و صنعتی طراحی و تولید می‌شوند. قبل از خرید این ورق‌ها، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1- کاربرد ورق استیل را مشخص کنید:
با توجه به این که ورق‌های استیل در دو نوع دکوراتیو و صنعتی تولید می‌شوند، قبل از خرید لازم است کاربرد آن را بدانید. برای مثال، ورق‌های استیل دکوراتیو در نماهای بیرونی ساختمان کاربرد دارند و به طور معمول از آلیاژ 304 ساخته می‌شوند. این ورق‌ها ظرافت و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند، اما ورق‌های استیل صنعتی درجه کیفی پایینی داشته و ظاهر زیبایی ندارند.

2- وزن ورق را در نظر بگیرید:
وزن ورق‌های استیل که توسط تولید کننده در کارخانه اندازه‌گیری می‌شود، را با وزن نت می‌شناسند. به طور معمول، وزن نت خالص و وزن نت ناخالص به ترتیب نشان دهنده میزان وزن ورق بدون هر گونه پوشش و غلاف و مجموع وزن ورق و بسته‌بندی است. دو عبارت گفته شده روی بسته‌بندی کالا درج می‌شوند.

3- نوع ورق را مشخص کنید:
فاکتورهای متعددی وجود دارند که در هنگام طراحی و تولید ورق‌ها در نظر گرفته می‌شوند. این فاکتورها به شرح زیر هستند:

  • ضخامت
  • ابعاد
  • نوع برش
  • شکل
  • رنگ
  • قابلیت ها
    برند و کارخانه تولید کننده نیز در دسته‌بندی انواع ورق‌های استیل تاثیر دارند. نوع دقیق آن را با توجه به کاربرد و انتظاراتی که از ورق استیل دارید مشخص کنید.

4- فروشگاه را بررسی کنید:
نکته مهمی که قبل از خرید ورق استیل باید رعایت کنید، بررسی فروشگاه است. فروشگاه‌های متعددی اقدام به فروش آهن‌آلات و محصولات مرتبط با آن می‌کنند. با این حال، لازم است که فروشگاهی را انتخاب کنید که ورق‌ها را به قیمت مناسب به همراه ارائه امکاناتی به فروش برسانند.

راهنمای خرید ورق استیل

راهنمای خرید ورق استیل ؛ انتخاب فروشگاه

قبل از خرید ورق استیل، باید به چند نکته توجه داشته باشید. یکی از مهمترین این نکات، انتخاب فروشگاه مناسب است. هرچند که فروشگاه‌های متعددی اقدام به فروش آهن‌آلات و محصولات مرتبط با آن می‌کنند، اما لازم است که فروشگاهی را انتخاب کنید که ورق‌های استیل را با شرایط و مشخصات مناسب به قیمت مناسب عرضه کند و ارائه امکاناتی را برای خریداران فراهم کند. بهترین فروشگاه‌های ورق استیل دارای ویژگی‌های زیر هستند:

1- مشاوره تخصصی رایگان:
فروشگاه باید دارای کادری مجرب و حرفه‌ای باشد که به شما در امور خرید ورق استیل کمک کند.

2- ارائه محصولات با قیمتی مناسب:
فروشگاه باید قیمت مناسبی برای ورق‌های استیل خود تعیین کند.

3- ارسال سریع مرسوله:
فروشگاه باید تضمین کند که محصولات به موقع و به صورت سریع ارسال شوند.

4- تضمین کیفیت کالا:
فروشگاه باید تضمین کند که محصولاتی که ارائه می‌دهد دارای کیفیت بالایی هستند.

5- پشتیبانی 24 ساعته:
فروشگاه باید طیف گسترده‌ای از خدمات پشتیبانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

6- ارائه قیمت آهن‌آلات به طور لحظه‌ای و روزانه:
باید قیمت ورق استیل را با توجه به شرایط بازار به روز رسانی کند.

7- انواع ورق استیل موجود در بازار:
فروشگاه باید دارای تنوعی از ورق‌های استیل با تنوع ویژگی‌ها و مشخصات مختلف باشد.

برای خرید بهترین ورق استیل لازم است که با انواع برندها و کیفیت‌های آن آشنا شوید. دو نوع ورق که در بازار ایران موجود هستند شامل ورق‌های استیل اروپایی و چینی می‌شوند. ورق استایل اروپایی، درصد کروم و نیکل نزدیک به کران بالایی دارند. این عامل نشان دهنده کیفیت بالای ورق‌های اروپایی است. همچنین، از استانداردهای جهانی تبعیت می‌کند. تلورانس ضخامت این نوع محصول پایین می باشد.

آرتا استیل تهران

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button