لوازم خانگی از جنس استیل

  • خانه / لوازم خانگی از جنس استیل

لوازم خانگی از جنس استیل

لوازم خانگی از جنس استیل ؛ آشپزخانه محیطی است که بسیاری از لوازم ساخته شده از ورق استیل را می توان در آن یافت. از اجاق گاز و یخچال گرفته تا ماشین ظرفشویی و لباسشویی. علت ساخت این لوازم با استفاده از ورق استیل را می توان در مزایای بیشمار این آلیاژ محبوب پیدا کرد.

ورق استیل | حتما شما هم قبلاً با خواص و ویژگی های انواع مختلف ورق استیل آشنا شده اید .

مانند اینکه چگونه ورق استیل ۳۰۴ (گرید ۳۰۴) مقاومت خوردگی عالی دارد . یا اینکه استنلس استیل ۴۳۰ که آنیل شده و تنش آن گرفته شده سختی فوق العاده زیادی دارد.

ورق استیل

ورق استیل چگونه تولید می شود ؟ توجه به این نکته که ما از چه نوع ورقی جهت نیاز و مصرف خود استفاده کنیم مستلزم دانستن خواص و مراحل تهیه و ساخت انواع این محصولات می باشد واینکه چگونه می توان آنها را اصلاح و بهینه کرد؟ در ادامه با آرتا استیل همراه باشید .

ورق استیل چیست؟

برای مطالعه فرایند تولید این محصول مهم است بدانیم ورق استیل چیست و چه چیز آن را از فولاد و ساده متمایز می سازد؟

می توان گفت یک تعریف اساسی این است که ورق استیل آلیاژی است حاوی آهن و عناصر متعدد دیگری چون نیکل، کروم، مولیبدن و کربن.

این آلیاژ نسبت به آهن خالص یا فولاد ساده از آهن و کربن در برابر خوردگی مقاوم تر است.
عنصرهای موجود در ورق استیل یعنی نیکل ، کروم و دیگر مواد افزودنی ، یک لایه اکسیدی غیر فعال در این آلیاژ ایجاد می کنند .

جهت تماس برای مشاوره و خرید لطفا کلیک فرمایید.

سطح براق و درخشان ورق استیل نسبت به استیل یا فولاد ساده، در برابر آسیب های محیطی بسیار مقاوم است و به همین دلیل آن را ورق استیل یا فولاد زنگ نزن می نامیم.

ورق استیل

مقاومت در برابر خوردگی ورق استیل

از جمله مهم ترینِ این مزایاها می توان به مقاومت فوق العاده آن در برابر خوردگی اشاره کرد. این ویژگی ورق استیل به دلیل محتوای کروم در ترکیب شمیایی آن می باشد. وجود کروم در ترکیب باعث می شود آلیاژ در مواجهه با اکسیژن هوا لایه ای نازک، نامرئی و غیرفعال روی سطح تشکیل دهد. این لایه نازک، باعث مقاومت در برابر خوردگی آلیاژ می شود و حتی در صورت تخریب نیز به سرعت خود را ترمیم می کند.

سهولت تمیزکاری ورق استیل

تمیز کاری لوازم ساخته شده از ورق استیل نیز بسیار آسان است. از جمله گریدهایی که بهترین عملکرد را از نظر بهداشت دارند، ورق استیل 304 یا 10/18 می باشد. این ورق استیل متداول ترین نوع در ساخت لوازم خانگی است.

زیبایی ورق استیل

یکی دیگر از نقاط قوت لوازم خانگی ساخته شده از جنس استیل، زیبایی آن است. رنگ جذاب این آلیاژ، باعث ایجاد ترکیبی زیبا، هم در آشپزخانه های سنتی و هم مدرن، می شود و محیطی چشم نواز ارائه می دهد. انواع ورق استیل در سطوح مختلف و متنوعی ساخته و پرداخته می شوند که هر یک زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند. استفاده از این آلیاژ محبوب روز به روز در حال افزایش می باشد.

مقرون به صرفه بودن ورق استیل

لوازم خانگی استیل در نگاه اول شاید گران به نظر برسند. اما با نگاهی دقیق تر خواهیم یافت که چنین نیست. نسبت به دیگر آلیاژها، با توجه به عمر طولانی و دوام بالای ورق استیل، متوجه می شویم که پرداخت مبالغ بالا در قبال محصولات ساخته شده از این فلز، کاملاً ارزشش را خواهد داشت.

لوازم خانگی از جنس استیل
آرتا استیل تهران

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضدزنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضدزنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

صفحه فیسبوک | صفحه اینستاگرام | لینکدین | مای‌اسپیس | پینترست | یوتیوب | ویکی‌پدیا |

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button