لوله مانیسمان کاوه

لوله مانیسمان کاوه

لوله مانیسمان کاوه به‌عنوان مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین لوله بدون درز تولید داخل شناخته می‌شود. لوله مانیسمان بدون درز در رده‌های 40 و 80، کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به لوله‌های درزدار دارند. کارخانه لوله دقیق کاوه ایرانیان، اولین کارخانه ایرانی است که در حوزه ساخت لوله و تیوب‌های بدون درز، در بخش خصوصی، فعالیت می‌کند. کارخانه لوله بدون درز کاوه با در اختیار داشتن مدرن‌ترین تجهیزات، محصولات با کیفیتی تولید و عرضه می‌کند.

این مجموعه علاوه‌بر تامین نیاز صنایع داخل کشور، صادرات نیز انجام می‌دهد. لوله های مانیسمان تولید شده در کارخانه کاوه ایرانیان، از فولاد فشرده ساخته می‌شوند و جهت محافظت از زنگ‌زدگی در انبار با رنگ مشکی، سطح این لوله‌ها پوشش می‌دهند. هم‌چنین لوله های بدون درز کاوه به‌دلیل حمل آسان، به‌صورت ذوزنقه‌ای بندیل و بسته‌بندی خواهند شد.

سایز و ضخامت

ضخامت لوله های مانیسمان بدون درز کاوه از 1/4 تا 4 اینچ متغیر است. این لوله‌های بدون درز، 6 تا 12 متر طول دارند.

لوله مانیسمان کاوه

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان رده 40 و 80 کاوه دقیق

اولین تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران، کارخانه لوله دقیق کاوه ایرانیان است. از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت لوله بدون درز کاوه و سایر لوله های مانیسمان، مربوط به شمش فولادی است. علاوه‌بر این، قیمت این محصول رده 40 و 80 کاوه در بازار، با تغییر عوامل متعددی، نوسان‌هایی خواهد داشت. این عوامل شامل، کیفیت لوله، سایز لوله، عرضه و تقاضا، قیمت جهانی فولاد، نرخ دلار و قیمت مواد اولیه می‌شود. به‌همین دلیل هر کدام از این عوامل را به‌طور جداگانه با‌هم بررسی خواهیم کرد:

تاثیر نرخ ارز

نرخ ارز و قیمت دلار یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت مقاطع فولادی از جمله قیمت این محصول است. زیرا برخی مواد اولیه وارداتی‌ و قیمت آن‌ها با نرخ دلار مشخص می‌شود؛ بنابراین قیمت لوله مانیسمان کاوه نیز تحت تاثیر قیمت دلار قرار خواهد گرفت.

عرضه و تقاضا در بازار

عرضه و تقاضا در بازار برای خرید لوله مانیسمان کاوه، عاملی مهم به‌شمار می‌روند و قیمت روز لوله مانیسمان کاوه دقیق را دچار نوسان می‌کند. به‌گونه‌ای که با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت لوله بدون درز نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت مواد اولیه

از عوامل مهم در نوسان قیمت لوله کاوه رده 40 و 80 ، قیمت مواد اولیه تاثیر مستقیم بر قیمت مقاطع فولادی نظیر قیمت لوله مانیسمان کاوه دارد. در‌صورتی که مواد اولیه وارداتی از کشورهای مختلف باشند، با نوسان نرخ دلار و تاثیر آن روی قیمت مواد اولیه، قیمت لوله بدون درز کاوه نیز دچار نوسان خواهد شد.

هزینه‌های ارسال

هزینه‌های حمل‌و‌نقل و تحویل بار به مقصد، قیمت نهایی خرید این محصول را دستخوش تغییر می‌کند. مسافت حمل‌ونقل بر تعیین قیمت محصول بسیار موثر است؛ بنابراین هر چه فاصله مبدا تا محل تخلیه بار بیشتر باشد، هزینه‌ها نیز افزایش خواهند یافت. لازم به ذکر است که معمولا قیمت لوله مانیسمان یا بدون درز، از قیمت لوله درزدار بیشتر است. زیرا ماده اولیه برای تولید، تجهیزات و فرآیندهای ساخت این دو نوع لوله فولادی بسیار متفاوت خواهد بود.

کاربرد

لوله بدون درز کاوه یا مانیسمان در رده 40 و 80 در صنایع مختلف، کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. یکی از مواردی که اطلاعات مفیدی در خرید این محصول به شما می‌دهد ، کاربردهای آن است. انتقال نفت و گاز مواد پالایشگاهی، واحدهای پروسس پالایشگاهی، خطوط شبکه گازرسانی، لوله‌های گاز شهری و انتقال سیالات پرفشار از از جمله محل‌های مصرف لوله مانیسمان محسوب می‌شود.

همچنین یکی دیگر از کاربردهای این محصول ایرانیان، در سیستم حمل مایعات هیدروکربنی است. از دیگر کاربردهای لوله بدون درز کاوه، می‌توان به ذخیره و انتقال گاز هیدروژن اشاره کرد. لوله های مانیسمان یا بدون درز، به‌دلیل نداشتن درز جوش، قابلیت تحمل فشارهای بالایی را دارند. به‌همین دلیل در سیستم‌های فشاری کاربرد بسیاری دارند.

لوله مانیسمان کاوه

خرید لوله بدون درز کاوه (مانیسمان)

این محصول در رده 40 از پرکاربردترین انواع لوله در بازار فولاد است که تقاضای خرید بالایی دارد. خریداین محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا از بازرگانی‌های معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button