مجتمع فولاد کویر کاشان

  • خانه / مجتمع فولاد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان، یکی از تولیدکنندگان میلگرد کشور است که انواع سایزها و استانداردها را تولید می‌کند. باتوجه‌به کاربرد بالای این مقاطع در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت ساختمان‌سازی، قیمت میلگرد امروز کویر کاشان، موردتوجه خریداران قرار می‌گیرد. فعالیت کارخانه فولاد کویر کاشان در ابتدا با انجام معاملات بین‌المللی شروع شد و پس از گذشت دو سال، این کارخانه فعالیت صنعتی خود را آغاز کرد. همچون دیگر مقاطع فولادی، قیمت میلگرد کویر کاشان نیز تحت‌تأثیر عوامل بسیاری قرار می‌گیرد.

مجتمع فولاد کویر کاشان

نوسانات شدیدی که در بازار و در طول دوره‌های زمانی مختلف رخ می‌دهد بر قیمت میلگرد فولاد کویر کاشان اثر می‌گذارد. آنچه اهمیت دارد، خرید میلگرد کاشان در موقع مناسب است. با تحلیل شرایط فعلی و پیش‌بینی بازار در آینده، می‌توانید با برنامه‌ریزی هر چه‌بهتر، میلگرد کویر کاشان قیمت روز را خریداری کرده و متحمل ضرر و زیان نشوید. البته، فراموش نکنید که انتخاب یک شرکت بازرگانی معتبر و انتخاب کالا دقیقاً متناسب با نیازی که دارید، از مهم‌ترین نکات حین خرید میلگرد کاشان به شمار می‌روند. در ادامه، در خصوص این موارد بحث خواهیم کرد.

مجتمع فولاد کویر کاشان

محصولات مجتمع فولاد کویر کاشان

مهم‌ترین محصولات فولاد کویر کاشان در دودسته محصولات صنعتی و محصولات ساختمانی جای می‌گیرد. اگر قصد خرید میلگرد از کارخانه میلگرد کاشان را دارید، ابتدا باید بدانید کدام سایز و کدام استاندارد برای کار شما مناسب‌تر است. انتخاب اشتباه شما می‌تواند بر قیمت میلگرد کویر کاشان و هزینه پروژه نیز اثر بگذارد. انواع سایز میلگرد کارخانه فولاد کویر کاشان دچار نوسانات لحظه‌ای بازار می‌شوند. میلگرد کویر کاشان 40 یکی از تولیدات نادر در کشور است. این کارخانه با تولید این کالا به ساختمان‌سازی و کاهش مصرف میلگرد در بتن کمک کرد. در ادامه به تفکیک، به بررسی هرکدام از کالاهای تولید شده توسط کارخانه فولاد کویر کاشان پرداخته‌ایم.

انواع میلگرد مجتمع فولاد کویر کاشان

بخشی از تولیدات کارخانه کویر کاشان در ساخت و توسعه ساختمان‌ها و سازه‌ها کاربرد دارند. کیفیت این محصولات بسیار بالاست، از جوش‌پذیری خوبی برخوردارند و در برابر فشار و تنش، مقاومتی عالی نشان می‌دهند. توجه داشته باشید که وزن میلگرد کویر کاشان بر قیمت نهایی آن تأثیر‌گذار است؛ به‌عنوان‌مثال، قیمت میلگرد سایز 8 کاشان به دلیل وزن پایین‌تر، از قیمت میلگرد 16 کویر کاشان کمتر است. در ادامه، ویژگی هر یک از این تولیدات و کاربردهای آن‌ها بررسی شده است.

تولید میلگرد A2 و A3 براساس استاندارد‌های ملی

دسته‌ای از محصولات کارخانه فولاد کویر کاشان به تولید دو نوع میلگرد A2 و A3 با کاربرد ساختمانی اختصاص‌یافته است. این دو نوع میلگرد بر اساس استاندارد ملی 3123 تولید می‌شوند. میلگرد A2 کویر کاشان به‌عنوان میلگرد نیمه‌خشک و نیمه نرم شناخته شده و ظاهر آن به‌صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. این میلگرد برای خاموت بسیار مناسب است و تا حد ممکن نباید روی آن عملیات جوشکاری انجام شود.
از طرف دیگر میلگرد A3، دارای تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسستگی ۶۰۰۰ است. در صورت ارائه فشار بالاتر تا حدود ۱۴ درصد تغییر شکل خواهد داشت. این میلگرد به‌عنوان میلگرد خشک و ترد شناخته می‌شود و در زاویه‌های تند کاربرد کمی دارد.قیمت میلگرد فولاد کویر کاشان در استانداردهای مختلف به دلیل تفاوت در نوع تولید و ترکیب شیمیایی، متفاوت است.

میلگرد A4

در کارخانه فولاد کویر کاشان میلگرد با پیشرفت تکنولوژی نورد و ارائه اتوماسیون در سطح بالا، در کنترل درجه حرارت و سرعت سردکردن دستاوردهای مهمی را کسب کرده‌اند. از سوی دیگر، وجود سیستم ترمکس، این امکان را به وجود آورده تا از شمش‌هایی با کربن معادل پائین، بتوان میلگرد آج ۵۲۰ و بالاتر را با قابلیت جوش‌پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوب همراه با داکتیلیتی مناسب تولید نمود.

از آنجا که سازمان ملی استاندارد ایران همگام با استانداردهای معتبر جهانی گام برمی‌دارد، در بازنگری جدید، میلگردهای آجدار ۵۰۰ و ۵۲۰ را تصویب نمود. به همین دلیل کارخانه فولاد کاشان توانست آنها را تولید و ارائه کند. در نتیجه مجتمع فولاد کویر که از ابتدای تأسیس در جهت تولید میلگردهای آجدار با استحکام بالا فعالیت کرده است، با تصویب استانداردهای جدید، تولید انبوه میلگرد آجدار ۵۲۰ را آغاز کرد. این میلگرد در تمامی سایزها قابل تهیه است.

سهم مهم میلگرد ۴۰ کویر کاشان در مصرف میلگرد در بتن

یکی دیگر از محصولات کارخانه میلگرد کاشان میلگرد 40 کویر کاشان است. این میلگرد نیز سهم مهمی در کاهش مصرف میلگرد در بتن داشته و می‌تواند در عین بالابردن توان سازه، وزن آن را به‌خوبی کنترل کند. لازم به توضیح است که این محصول نیز دارای مقاومت کششی بالا است. قیمت میلگرد 40 کویر کاشان به دلیل داشتن وزن بالاتر از دیگر انواع، بیشتر است.

میلگرد ساده کویر کاشان، در انواع سایز‌ها

نوع میلگرد ساده به دو شکل شاخه و کلاف و در انواع سایز به بازار مقاطع فولادی عرضه می‌شود. میلگرد ساده این کارخانه به دلیل نداشتن آج و چسبندگی کم به بتن، کمتر در ساختمان‌سازی به کار می‌رود. صنایع مختلف می‌توانند این میلگرد را که به میلگرد نرم نیز معروف است، در سایز 12 تا 50 خریداری نمایند. کلاف ساده کویر کاشان نیز در سایزهای 5.5 تا 16 میلی‌متر روانه بازار می‌شوند.

قیمت میلگرد کویر کاشان با توجه به سایز و استاندارد

میلگرد کویر کاشان، قیمت متوسط رو به بالایی دارد. علت این امر، کیفیت بالا و داشتن چقرمگی عالی در حین داشتن استحکام بالاست. قیمت میلگرد کویر کاشان نیز از بازار فولاد جدا نیست و همگام با تغییراتی که در قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، عرضه و تقاضا در بازار، نوع قیمت‌گذاری در بورس کالا، تغییر می‌کند. مهم است بدانید که در آینده بازار فولاد احتمالاً به کدام سمت حرکت می‌کند. آن‌گاه می‌توانید با خرید به‌موقع، از متضرر شدن جلوگیری کنید. سایز، عاملی مهم در تعیین قیمت است چرا که بر اساس وزن، نرخ میلگرد مشخص می‌شود. قیمت میلگرد 8 کاشان با قیمت میلگرد 12 کاشان متفاوت خواهد بود.

مجتمع فولاد کویر کاشان

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button