میلگرد پرشین فولاد آریا

  • خانه / میلگرد پرشین فولاد آریا

میلگرد پرشین فولاد آریا

میلگرد پرشین فولاد آریا در دو نوع ساده و آجدار با آج‌های مختلف، از جمله تولیدات پرطرفدار این کارخانه به‌شمار می‌رود. گروه صنعتی پرشین فولاد آریا با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن در سال به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید میلگرد و پروفیل داخل کشور شناخته می‌شود. قیمت میلگرد پرشین ابهر، از جمله نکات مهم در خرید این کالای فولادی است.

میلگرد پرشین فولاد آریا

کارخانه میلگرد پرشین فولاد قزوین

اگر در حال تحقیق درباره تولیدکنندگان میلگرد هستید، حتماً در جستجوهای خود با قیمت میلگرد 18 پرشین فولاد مواجه شده‌اید. این میلگرد، یکی از سایزهای معروف این برند است. حال باید بدانیم کارخانه پرشین فولاد، چگونه کارخانه‌ای است؟ کارخانه فولاد پرشین ، تولیدکننده انواع میلگرد و پروفیل است. این مجتمع تولیدی در نزدیکی شهر تاکستان قزوین قرار دارد و باهدف ارائه مقاطع فولادی باکیفیت، از علم و تکنولوژی روز دنیا بهره‌ می‌برد. فولاد پرشین ابهر به دلیل ظرفیت تولید بالا، توانسته به بازارهای جهانی نفوذ کند و امکان صادرکردن محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه، اروپا، آفریقای شمالی و جنوبی دارد.

انواع میلگرد پرشین فولاد

کارخانه میلگرد پرشین در حوزه تولید انواع میلگرد در سایزهای مختلف و مطابق با استاندارد ملی 3132 فعالیت دارد. مقاطع این کارخانه کاربردهای ساختمانی و صنعتی دارند. میلگرد آجدار پرشین فولاد A3 در سایزهای 10 تا 32، میلگرد A2 این کارخانه در سازهای 10 تا 12 و میلگرد ساده، بر اساس استاندارد A1 ساخته می‌شود. سایز میلگرد ساده پرشین از 10 تا 32 و مناسب برای کاربردهای صنعتی است. دسته‌ای از میلگردهای پرشین فولاد ابهر بر اساس استاندارد BS (استاندارد بریتانیا) در سایزهای ۸ تا ۳۲ تولید می‌شوند.

میلگرد پرشین A1

میلگرد نرم پرشین فولاد آریا ؛ میلگرد پرشین A1 از ۰.۲۲ درصد کربن تشکیل شده و با علامت س ۲۴۰ مشخص می‌شود. حداقل استحکام تسلیم و استحکام کششی آن به ترتیب ۲۴۰ و ۳۶۰ نیوتن بر میلی‌متر مربع است. A1 استاندارد مربوط به میلگرد ساده است. به دلیل تغییر شکل پلاستیک نسبتاً بالا در زمان گسیختگی، این میلگرد به‌عنوان میلگرد نرم شناخته می‌شود.

میلگرد پرشین A2

میلگرد نیمه خشک پرشین فولاد آریا ؛ میلگرد پرشین A2 با نماد آج ۳۴۰ مشخص می‌شود و دارای ۰.۳۲ درصد کربن است. حداقل استحکام تسلیم و استحکام کششی آن به ترتیب ۳۴۰ و ۵۰۰ نیوتن بر میلی‌متر مربع است. این میلگرد به‌عنوان میلگرد نیمه‌خشک و نیمه‌نرم شناخته می‌شود. میلگرد A2 برای عملیات ساختمانی و به‌خصوص خاموت‌زنی مناسب است. اما توصیه شده که عملیات جوشکاری بر روی آن انجام نگیرد.

میلگرد پرشین A3

محصول میلگرد نیمه‌سخت شرکت پرشین ابهر ؛ محصول میلگرد پرشین A3 با حداقل استحکام تسلیم و استحکام کششی ۴۰۰ و ۶۰۰ نیوتن بر میلی‌متر مربع به‌عنوان میلگرد نیمه‌سخت با علامت آج ۴۰۰ مشخص می‌شود. میلگرد A3 دارای ۰.۳۷ درصد کربن است. به دلیل ترد بودن میلگرد A3، از آن برای عملیات آهنگری و نیز تغییر شکل‌های زیاد و با زوایای تند، استفاده نمی‌شود. عملیات جوشکاری بر روی این نوع میلگرد، مجاز نیست.

میلگرد فولاد پرشین A4

از انواع میلگرد پرشین فولاد ؛ علامت مشخصه میلگرد فولاد پرشین A4 آج ۵۰۰ و مقدار کربن تشکیل‌دهنده ۰.۴۰ درصد بوده و حداقل استحکام تسلیم و استحکام کششی آن به ترتیب ۵۰۰ و ۶۵۰ نیوتن بر میلی‌مترمربع است. قیمت روز میلگرد پرشین فولاد وابسته به نوع استاندارد تولید و سایز متفاوت خواهد بود. در ادامه، در خصوص عوامل موثر بر قیمت میلگرد پرشین ابهر بحث خواهیم کرد.

قیمت میلگرد پرشین فولاد آریا

قیمت میلگرد برندهای مختلف، وابسته به عوامل متعددی است. هر یک از این عوامل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم قیمت میلگرد را تغییر می‌دهند. به طور خلاصه، این عوامل را می‌توان چنین برشمرد:

  • کیفیت مواد اولیه: برای نورد میلگرد، به شمش و عناصر آلیاژی کمکی نیاز است. با افزایش قیمت سنگ‌آهن جهانی و شمش فولادی، قیمت مقاطع فولادی چون قیمت میلگرد پرشین ابهر، افزایش خواهد یافت.
  • رخ دلار: نرخ ارز، از جمله عواملی است که همواره بازار مقاطع فولادی را دچار نوسان می‌کند و نمی‌توان تأثیر آن را نادیده گرفت؛ بنابراین می‌توان نرخ دلار را از عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت میلگرد پرشین ابهر معرفی کرد.
  • عرضه و تقاضا: زمانی که تقاضا برای خرید میلگرد پرشین فولاد افزایش و عرضه آن کاهش یابد، احتمال افزایش قیمت بالا می‌رود. برهم‌خوردن توازن بین عرضه و تقاضای خرید میلگرد در فصل‌های سرد سال که ساخت‌وساز کاهش می‌یابد، بسیار محتمل است.
  • سایز میلگرد: میلگرد پرشین، در سایزهای مختلف تولید می‌شود. هر چه سایز میلگرد بالاتر باشد، وزن آن نیز بالاتر خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، وزن میلگرد 18 پرشین از وزن سایز 20 کمتر است. بدین ترتیب، قیمت میلگرد ۲۰ ابهر از قیمت میلگرد ۱۸ پرشین، گران‌تر خواهد بود.
  • استاندارد تولید میلگرد: ترکیب شیمیایی و تجهیزات تولید میلگرد پرشین آجدار، با هم متفاوت است. ازاین‌رو قیمت آن‌ها نیز تفاوت خواهد داشت.
  • خرید از مراکز بازرگانی معتبر: فراموش نکنید که پس از رعایت همه نکات مهم در خرید میلگرد پرشین، انتخاب یک مرکز بازرگانی معتبر که کالایی باکیفیت، اصل و به قیمت مناسب عرضه کند، اهمیت دارد.
میلگرد پرشین فولاد آریا

آشنایی با کاربرد میلگرد پرشین فولاد

انواع میلگرد پرشین فولاد آریا بر اساس استاندارد ملی تولید می‌شوند. شکل‌پذیری میلگردهای این کارخانه، بالا است. به‌طوری‌که برخی از انواع A3، طولی به‌اندازه میلگرد A2 دارند. از طرفی مقاطع تولید شده توسط کارخانه میلگرد پرشین فولاد برای کاربردهای جوشکاری مناسب‌اند. همچنین، این میلگردها مقاومت بالایی در برابر خستگی و تنش‌های فشاری – کششی دارند. یکی از کاربردهای بالای انواع میلگرد، در آرماتوربندی فونداسیون است. برخی میلگردها، علی‌رغم انتظار، در هنگام زلزله به حد مقاومت کششی نرسیده و شکسته می‌شوند.

در این شرایط، ساختمان فرومی‌ریزد. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، استفاده از میلگردهای این کارخانه در ساختمان‌هایی با تنش‌های لرزشی، دینامیکی و ضربه‌ای توصیه می‌شود. البته، توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً از تأیید این ویژگی‌ها با آزمون‌های کنترل کیفیت اطمینان یابید. گفتنی است، آج‌زنی این میلگردها بادقت بسیار بالا با کمک جدید‌ترین دستگاه‌های CNC انجام می‌گیرد. دقیق بودن و استاندارد بودن این آج‌ها، چسبندگی میلگرد و بتن را به حداکثر می‌رساند.

میلگرد پرشین فولاد آریا

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button