ناودانی‌ های استیل

ناودانی‌ های استیل

ناودانی‌ های استیل، از جمله ابزارهای پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که به عنوان قطعاتی که برای اتصال قطعات و پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، به بررسی انواع ناودانی استیل، استفاده‌های آن‌ها و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته خواهد شد.

ناودانی‌ های استیل

ناودانی‌ های استیل

ناودانی پیچ و مهره

ناودانی پیچ و مهره، نوعی ناودانی است که برای اتصال دو قطعه به هم استفاده می‌شود. این ناودانی‌ها در انواع مختلفی از جمله استیل ضد زنگ، استیل کربن، برنج و آلومینیوم تولید می‌شوند. همچنین، در انواع مختلفی از جمله پیچ‌های متریک، پیچ‌های اینچی و پیچ‌های تراپزیوئیدی موجود هستند.

ناودانی واشر

ناودانی واشر، ناودانی است که برای توزین بار در اتصالات استفاده می‌شود. این ناودانی‌ها به دو صورت فلزی و غیرفلزی (مانند واشرهای چندلایه پلیمری) تولید می‌شوند. محصول ناودانی واشر، به دلیل قابلیت جذب فشار ویژگی‌های مناسبی برای کاربردهای سنگین دارد.

ناودانی کراوات

ناودانی کراوات، ناودانی‌ای است که برای اتصال دو قطعه تولید شده‌اند و در انواع مختلفی از جمله چندلایه، یک لایه و جفت شده تولید می‌شوند. این ناودانی‌ها به دلیل قابلیت اتصال به صورت پایدار و آسان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ناودانی سر شش گوش

ناودانی سر شش گوش، ناودانی‌ای است که به دلیل شکل سر آن مورد توجه قرار می‌گیرد. این ناودانی‌ها به دلیل قابلیت اتصال به صورت پایدار و کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ناودانی هگزاگونال

این ناودانی‌ها دارای شش وجه هگزاگونال هستند و برای اتصال قطعات با مقاومت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ناودانی‌ها در انواع مختلفی از جمله استیل ضد زنگ، استیل کربن و آلومینیوم تولید می‌شوند.

ناودانی تخت

ناودانی تخت، ناودانی‌ای است که به دلیل شکل تخت آن مورد توجه قرار می‌گیرد. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که با هم متوازی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از ناودانی تخت وجود دارد که در انواع استیل ضد زنگ، استیل کربن و آلومینیوم تولید می‌شوند.

ناودانی شش ضلعی

ناودانی شش ضلعی، نوعی ناودانی است که شکل آن شش ضلعی است. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که برای تحمل فشار و وزن بالا طراحی شده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ناودانی‌ها در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی‌ های استیل ؛ ناودانی دیسکی

ناودانی دیسکی، نوعی ناودانی است که شکل آن شبیه به دیسک است. این ناودانی‌ها برای توزین بار در اتصالات و مواردی که نیاز به توزین و توازن دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ناودانی‌ها در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی‌ های استیل ؛ ناودانی گوش مربع

ناودانی گوش مربع، ناودانی‌ای است که شکل آن گوش مربعی است. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که با هم متوازی هستند و نیاز به مقاومت بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ناودانی‌ها در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی مخروطی

ناودانی مخروطی، ناودانی‌ای است که در دو سر آن شکل مخروطی دارد. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که نیاز به تنظیم و تنظیمات دقیق دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی مخروطی در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی‌ های استیل ؛ ناودانی تخت با سوراخ

این محصول ، ناودانی‌ای است که شبیه به ناودانی تخت است، با این تفاوت که در وسط آن یک سوراخ دارد. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که باید به یکدیگر متصل شوند و در عین حال نیاز به عبور مواد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی تخت با سوراخ در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی پیچی

این محصول ناودانی‌ای است که در سر آن یک پیچ دارد. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که نیاز به تنظیم و تنظیمات دقیق دارند و در عین حال نیاز به پیچ‌هایی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی پیچی در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی داخلی

این محصول ناودانی‌ای است که در داخل قطعات قرار می‌گیرد و به عنوان یک اتصال پنهان عمل می‌کند. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که نیاز به اتصال پنهان دارند و در عین حال نیاز به مقاومت بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی داخلی برای کاربردهای سنگین به دلیل قابلیت تحمل فشار بالا و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ناودانی‌ های استیل ؛ ناودانی لوله‌ای

این محصول ناودانی‌ای است که برای اتصال لوله‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود. این ناودانی‌ها در انواع مختلفی از جمله استیل ضد زنگ، استیل کربن و برنج تولید می‌شوند. ناودانی لوله‌ای به دلیل ویژگی‌های مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، قابلیت اتصال پایدار و قابلیت استفاده برای استفاده در صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی و صنایع دریایی به کار می‌رود.

ناودانی مفصلی

این محصول ناودانی‌ای است که برای اتصال قطعاتی که نیاز به حرکت و چرخش دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ناودانی‌ها از چند قسمت تشکیل شده‌اند که با یکدیگر مفصلی هستند و امکان چرخش را به قطعات متصل شده می‌دهند. ناودانی مفصلی در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی موازی

این محصول ناودانی‌ای است که در دو سر آن شکل مستطیلی دارد. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که نیاز به تنظیم و تنظیمات دقیق دارند و در عین حال نیاز به مقاومت بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی موازی در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی هواکش

این محصول ناودانی‌ای است که برای اتصال لوله‌های هواکش به یکدیگر استفاده می‌شود. این ناودانی‌ها در انواع مختلفی از جمله استیل ضد زنگ، استیل کربن و آلومینیوم تولید می‌شوند. ناودانی هواکش به دلیل ویژگی‌های مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، قابلیت اتصال پایدار و قابلیت استفاده در شرایط سخت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ناودانی خمیده

این محصول ناودانی‌ای است که شکل آن به صورت خمیده است. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که باید به یکدیگر متصل شوند و در عین حال نیاز به چرخش دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی خمیده در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می‌شوند.

ناودانی‌ های استیل ؛ ناودانی داربستی

این محصول ناودانی‌ای است که شکل آن به صورت یک داربست است. این ناودانی‌ها برای اتصال قطعاتی که نیاز به مقاومت بالا دارند و در عین حال نیاز به عبور مواد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناودانی داربستی در انواع استیل ضد زنگ و استیل کربن تولید می شوند.

در نهایت، ناودانی‌ های استیل به دلیل ویژگی‌های مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، قابلیت اتصال پایدار، قابلیت استفاده در شرایط سخت و مقاومت بالا در برابر فشار و وزن، در صنایع مختلفی مانند صنایع خودروسازی، صنایع ساختمانی، صنایع دریایی و صنایع هوافضا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button