کارخانه تولید قوطی و پروفیل در ایران

  • خانه / کارخانه تولید قوطی و پروفیل در ایران

کارخانه تولید قوطی و پروفیل در ایران

کارخانه تولید قوطی و پروفیل در ایران ، قوطی و پروفیل یکی از مصالحی است که در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان کاربرد گسترده ای دارد. از این سازه فولادی می توان در بخش های مخلتفی از ساختمان و صنایع استفاده کرد. به طور کلی قوطی و پروفیل دارای دو نوع ساختمانی و صنعتی می باشد.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

پروفیل های صنعتی در ساخت خودرو و پروفیل های ساختمانی در ساخت درب و پنجره قابل استفاده هستند. در حال حاضر، خوشبختانه کارخانجات ایرانی که در این زمینه فعال هستند، از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. کارخانه جهان پروفیل، پارس، شرکت نورد لوله یاران، لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی تهران شرق، فولاد هیربد، نورد پروفیل ساوه و غیره می باشند.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

بزرگترین کارخانه های تولید کننده پروفیل

همانطور که اشاره کردیم کارخانه های مختلفی هم اکنون در کشورمان در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل فعالیت دارند. در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از این کارخانه ها به طور مختصر اشاره کنیم.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

کارخانه تولید قوطی و پروفیل ، شرکت جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس، یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید کننده مصنوعات صنعتی از جمله لوله، قوطی و پروفیل می باشد. این شرکت در سال ۱۳۶۱ در تهران تاسیس شد. از جمله محصولات این کارخانه می توان به پروفیل درب و پنجره، قوطی های صنعتی و ساختمانی، پروفیل مبلی، لوله های صنعتی و لوله داربستی و عرضه آن ها در بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

کارخانه تولید قوطی و پروفیل ، شرکت نورد لوله یاران

در اواخر سال ۱۳۷۷ شرکت نورد و لوله یاران به ثبت رسید. همانطور که می دانید این شرکت به طور تخصصی در زمینه تولید لوله و پروفیل فعالیت دارد. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی هستند و از کیفیت بالایی برخودار می باشند. از جمله تولیدات این کارخانه می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • قوطی و پروفیل مربع و مستطیل
  • پروفیل های ساختمانی باز و بسته
  • پروفیل درب و پنجره
  • لوله های گاز خانگی و شهری
  • لوله های آب و شوفاژ
  • لوله های ساختمانی و صنعتی

کارخانه تولید قوطی و پروفیل ، شرکت لوله و پروفیل صابری

در سال ۱۳۸۷، شرکت لوله و پروفیل صابری در شهر صنعتی عباس آباد تاسیس شد. این کارخانه با ظرفیت تولید معادل نیم میلیون تن در سال در زمینه تولید انواع مقاطع لوله مانند لوله داربستی، مبلی، گازی و پروفیل فولادی شروع به فعالیت کرد.این شرکت از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات نوین برخوردار است.

به طور خلاصه می توان گفت که شرکت لوله و پروفیل صابری محصولات مختلفی مانند درزجوش و باز، پروفیل های چهارضلعی، پروفیل های در و پنجره و چهارچوبی را به تولید می رساند.به طور کلی محصولات شرکت لوله و پروفیل صابری در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، پل سازی، سازه های فلزی، در و پنجره فولادی، نفت و پتروشیمی، آب و فاضلاب، خودروسازی، مبلمان خانگی و شهری و کلیه ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

کارخانه تولید قوطی و پروفیل ، گروه صنعتی شرق تهران

در سال ۱۳۸۰ شرکت نورد لوله و پروفیل تهران شرق در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی در منطقه صنعتی خاتون آباد پاکدشت تاسیس شد. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع لوله های صنعتی، ساختمانی، آب و گاز شهری، قوطی های صنعتی و ساختمانی در سایز ۱۶۰*۱۶۰ و تا ضخامت ۸ میلیمتر می باشد.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل ، صنایع فولاد هیربد زرندیه

یکی از کاملترین مجتمع های تولید فولاد کشور، شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه می باشد که در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه استان مرکزی به بهره برداری رسید. محصولات این شرکت شامل شمش فولادی در ابعاد مختلف، میلگرد فولادی در تمام قطرها، انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی می باشد.

کارخانجات نورد پروفیل ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه در سال ۱۳۵۴ باهدف تولید انواع لوله و پروفیل فولادی تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل لوله های شبکه سراسری و شهری، لوله های صنعتی، لوله های گاز و آب، قوطی های مربع و مستطیل، پروفیل های فرم دار صنعتی و درب و پنجره و مقاطع باز می باشد.

شرکت پروفیل نیکان اصفهان

شرکت پروفیل نیکان اصفهان در سال ۱۳۶۴ در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل تاسیس شد. مجموعه نیکان در سال ۱۳۸۴ با ارتقاء ظرفیت های تولیدی در زمینه تولید انواع پروفیل، قوطی، زهوار و چهارچوبی درب و محصولات فولادی از این قبیل موفقیت های خود را ثبت کرد.شرکت هایی نظیر صنایع نورد یزد، صدرا پروفیل تهران، پروفیل فولاد علویجه، سپنتا یزد، امید البرز، پروفیل یزد، پروفیل آریاوا نیز از کارخانه‌ های تولید کننده پروفیل به شمار می‌ آیند که انواع پروفیل در ابعاد و انواع متنوع تولید می کنند.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

جمع بندی

همانطور که می دانید پروفیل های ساختمانی و صنعتی کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. خوشبختانه می توان گفت که کشور ما امروزه در تولید محصولات فولادی به خودکفایی رسیده است و کارخانه های بزرگی در ایران وجود دارد که مخصوصا پروفیل های با کیفیتی را به بازار آهن و فولاد عرضه می کند. در این مطلب اغلب مهم ترین کارخانه های فعال در این زمینه را شرح دادیم.

کارخانه تولید قوطی و پروفیل

آرتا استیل تهران متخصص واردات و توزیع انواع ورق های آلیاژی، استنلس استیل و فولاد ضد زنگ، میلگردهای استنلس استیل، لوله و پروفیل و ورقهای فنری، آمادگی خود را جهت همکاری و تأمین کلیه مقاطع فولادی و استنلس استیل به صنعتگران محترم اعلام می دارد. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .

دسترسی سریع به محصولات

میلگرد استیل | لوله استیل | استیل ضد زنگ | ورق نسوز | استیل ۳۰۴

نظر دهید

Phone icon
Call Now Button